OTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI ( drugi deo)

 

  

SRPSKA ARMIJA

 

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

SRPSKA ARMIJA JE SRPSKI NAROD!

SRPSKI NAROD JE SRPSKA ARMIJA!

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

SRPSKA.ARMIJA@LIVE.NL 

srpska-armija@yahoo.com

 srpskaarmija@yahoo.com

the. serbianarmy@yahoo.com

the.serbianarmy@live.nl   

 

OTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI (drugi deo)

ALI SA SRPSKOM RAJOM SA SRPSKIM PLEMSTVIMA SA SVIM PLEMSTVIMA SLOBODE NA NASEM RAJSKOM BALKANU NIJESAM SE JA NITI NEDO BOG NIKAD  ZAMERIJO.

 

ZALE MI SE DA SI TVOG IZDAVCA KNJIGA NEKOG MLADICA IZ NOVOG SADA UVRIJEDIJO.

REKO SI MU  I DA ZA MANJA RIJECI LJUDI SU GUBILI GLAVE.

JESU BOGAMI.

I HRISTUS JE STRADAO BAS OD TAKVIH LJUDI.

STA SE TI SVADJAS SA TITOVOM OMLATINOM.

 

KOLAZ – SINOVI IZDATE SRBIJE – OBJAVLJEN U SRPSKOJ ARMIJI

NIKOG TI NIJESI HVALA BOGU NIKAD UBIJO NIKAD IZDO, TAKOG SAM TE UPOZNAO    I TO SI TI.

 

ZALI MI SE JEDAN HARAMBASA IZ PIVE DA SI PREVISE NEOBRAZOVAN, DA NEZNAS NISTA KO SU BORCI ZA SLOBODU.

NIKOLA KAD  NJEGA NIJESI PREPOZNO STA TI JA TU MOGU.

ON DA SNIMA FILM O MOM KOMANDNTU, KAZE SRPSKI KOMITA KOJI JE

PO KAZNI ODREZO SVOJ PRST ZBOG MANJIH RECI.

POVESCU JA TEBE STARINO JEDNOM U PIVU.

STO ZURIS, DJUTURUME.

CEKAJ \DJUTURUMA SJOLA PIVLJANINA.

 

ZAMOLIJO BI TE NESTO, KUMIM TE..

CUVAJ  ONOG JEDINCA OD TITOVOG SKOJEVCA – PRANDJED NJEGOV PIVSKI HARAMBASA, SKOLOVO ME JE GODINAMA.

NEMOJ DA TI POGINE ZALUDU.

ZA TAKO NESTO U PIVI MORAS DA IZVRSIS HARAKIRI I TI I CIJO TVOJ BATALJON SMRTI. A ONAJ  KOJI TO DOBROVOLJNO NECE, PIVLJANI SU VRLO GOSTOLJUBIV NAROD ,ONI CE RADO POMOCI,U PIVI ZIVI I BATALJON KAMENOVANJA KOJI POSTUJE MOJSIJEV ZAKON.

TU VAM NI VISNJI NEZE POMOCI.

DOBRO DOSO NIKOLA KAVAJA  STVOJIM BATALJONOM SMRTI U PIVU.

 

BOG VODI RAT ALI BEZ KURSUMA – BOG VODI RAT SLOBODE I ZVEZDA.

NAS JE RAT – RAT  BEZ KURSUMA – MI VODIMO RAT  SLOBODE I ZVEZDA.

MI TRAZIMO SAMO: SUZU, UMJESTO VODE I MRVU, LJEBA I MRVU LJEBA..

 

STO SE VI CETINJANI SMATRATE NAJVECIM CRNOGORCIMA.

CAST ONIM KOJE NE POZNAJEM ALI ONIM  IZUZETCIMA KOJE SAM JA LICNO POZNAVAO ALI  SU MI BILI PRESTAVLJENI DOSAO SAM DO ZAKLJUCKA DA SU TO CRNOGORSKE DRKADJIJE PRVOG REDA.

JEDNE TUMORNE HLADNE PARISKE KASNE JESENJE NOCI ZAKAZA SAMNOM JEDAN DRAZIN SUMADINAC SASTANK SA CRNOGORSKIM SERDAROM U PARIZU.

SJUTRADAN ODOSMO OBA NA TAJ MITING.

ON ISPAVAN I OBIRIJAN UGLADJEN PJER-KADENOVOM MODOM KOJE MU SARAJEVSKE BALIJE KROJE I SIJU A JA GLADAN KO VUK, NEPOSPAN KO HAJDUK,  USMDIJO SE KO ZVER SMRDLJIVKO, JER MJESECIMA ZIVIM U FRANCUSKOM VELEGRADU KO PARISKI REGRUT KLOSAR S"TITOVIM PASOSEM.

BILO KAKO BILO DODJOMO OBA U TAJ BIJELI DVOR.

SVUDA SE VIJU CRNOGORSKE NOSNJE.

BELI DVOR IZGLEDA KO KAFANA.

A SERDAR CETINJSKI U NOSNJI ALI BEZ LIVORA PITA ME:

CEGOVIC!

SLOBODAN PIVLJANIN!

A TI!?

PIVLJNI NIJESU CRNOGORCI, ODA SE  OVAJ TITOV CRNOGORAC U CRVENOJ SKOLI.

NEOSTA NISTA DO DRUGO DA DRAZIN  SUMADINAC MENE MORA DA VODI SA SOBOM, ALI SAMO DO ZELEZNICKE STANICE GARE DE LIJON.

TU MI NEDADE NI TAD ; NI SUZU UMJSTO VODE , NITI  MRVU LJEBA.

E KAD TEBE TVOJI CNOGORCI  NECE, ONDA STA  MOZEMO MI SRBIJANCI.

OD GEDJA BESTRAGA, BOG MU SE SMILOVO DABOGDA.

 

KOLAZ – SINOVI IZDATE SRBIJE – OBJAVLJEN U SRPSKOJ ARMIJI

JEDAN MOJ DOBAR PRIJATELJ CETINJSKI SLIKAR KAD SE SKOLOVO PO BEOGRADU – VOLIJO ME JE ZATO STO SAM UTO VRIJEME BIJO SLOBODAN CRNOGORAC I ZVAO SE CRNOGORAC  – VOLIJO ME JE KO NJEGOSA.

A JA SAM NJEGA VOLIJO ZATO STO JE IZGLEDAO KO NJEGOS.

NA AKADEMI ZA SLIKARSTVO  U BEOGRADU TRAZILI SU DA SE OBRIJE.

BEOGRADJANKE SU SE GRDNO PROTIVILE.

VOLJELE SU GA JER JE KO NJEGOS BIJO NEVIN.

– E  CRNOGORAC OBRIJO SAM TI TVOG NJEGOSA I OSISO KO LOVCEN- PECKA ME  JEDAN POLICISKI BEOGRADANSKI IZ NIKSICA GENERAL KOJI SAD BALEGE I BRABONJKE JEDE DA ME NE POZNAJE.

ONI SU GLUPI ISTO KO ONI U PARIZU- KAZE CETINJANIN.

KAKO!?-RADOZNAO SAM.

O NEZNAS LI ONAJ VIC O PARISKOM UMJETNIKU.

ZNAM.!  A OTKUD TI TO ZNAS.

ZNAO SAM I PRIJE. ALI SAD KAD SU ME TITOVCI OSISALI, SJETIJO SAM SE.

I OBRIJALI!- DODADOH.

DA I OBRIJALI. ALI PRVO DA TI ISPRCAM ONAJ VIC.

PRICAJ!

POBLJEGLI CETNICI U PARIZ ,OBRIJALI SVOJE BRADE I CEKAJU LI CEKAJU.

NAJEDNOM  SPAZE JEDNOG  BRADNJU KAD UDJE U NJIHOVU KAVANU.

JESI LI LUD. PROTESTUJU. STO SE NIJESI OBRIJO.

FRANCUZ IH NERAZUMIJE .

DOVEDOSE PRAVODIOCA I OBJASNISE MU DA SU MISLJELI DA JE CETNIK JER NOSI BRADU.

MA KAKAV CETNIK  JA SAM UMJETNIK KAZE FRANCUZ – UMJETNICI U PARIZU NOSE BRADU.

PA STA SAM VAM REKO – KAZE JEDAN OBRIJANI PARISKI CETNIK- SVI CETNICI SU BILI UMJETNICI.

I ZATO SU TE OSISALI U PADINSKOJ SKELI.

NE. ZATO STO SAM JAVNO PRICAO OVAJ VIC ZATVORILI SU ME U PADINJAK I ONDA OSISALI.

I OBRIJALI – DODADOH PONOVO.

I  OBRIJALI. PO TITOVCIMA JE I NJEGOSEVA BRADA CETNICKA.-UZDAHNE ON.

NEKA IM BOG OPROSTI, JA SAM IM OPROSTIJO, NEZNAJU STA RADE.

TO JE BILA PRVA SUZA UMESTO VODE MOG CETINJANINA.

KASNIJE JE ZANIJEMIJO. NIJE MOGO DA PREVARI NOVA OTKRICA. POSLJEDNJI PUT  KAD SMO SE SRELI U MIHAILOVOJ ULICI PONOVO OSISAN I OBRIJAN PROSTENE:

CRNOGORAC. SMUCILI SU MI SE.

STAJE SAD.

UPOZNO SAM JEDNU DIVNU BEOGRADJANKU.

          HVALA BOGU! — REKOH.- PA NISU TE ZATO OSISALI.

          JESU ! ODVALIJO SAM  MU ,JOJ, SAMAR.

          STA MUCAS . KOJOJ NJOJ , NJEMU!.

          MA TA DJEVOJKA IMA OBLJE STVARI, SMUCILI SU MI SE.

I POBLJEZE MOJ CETINJANIN SA BOJNOG POLJA NA CETINJE.

 

CRVENI BURZUJCI POZALILI SU SE STAROM DA OVO NEMOGU VISE DA GLEDAJU MOJE OCI  CARNE..

"VAS MALI, KAJ BI KAZAL I STEFICA SE DALA ABORTIRAT."

"ZNAMO TO". – KAZU – "ALI I NJEGOVA BABA JE TEBE KRILA POD KOTULOM. I TO MU KAZALA "

"NEKA ONDA Mali IDE U PADINSKU SKELU I TO SAM PROVERI, PA KAD SE VRATI ONDA CE MO MU VJEROVATI." RECE STARI I ODE NA GROB CICIN DA MU SE RUGA.

STARI JE ZNAO KAKO SAM PRVI PUT UTEKO IZ PARIZA.

STARI JE ZANAO ZASTO SAM UTEKO I PRVI PUT IZ MINHENA.

STARI JE SVE ZNAO. A ZNAO JE DA I JA SVE ZNAM.

KAD SAM ODLUCIJO DA IDEM STVARNO NA ZAPAD SAMO IM JE ODMAHNUO  I REKO:-"TAMO MALOM NEMOZMO NISTA POMOCI- TAMO JE  SAM.. "

BIJO JE TUZAN DA SAM ODBIJO DA GA MISO  I MISOVI  MISEVI NASLIJEDE.

ON JE SHVATIJO DA MORA DA BUDE SAHRENJEN U GROB CICIN.

SLAVA IM.

I OTISO SAM JA U PADINSKU SKELU, I BIJO TAMO PESES DANA  I SVAKOG SREO I SVAKOG UPOZNO, I VRATIH SE NAZAD SVOM OCU.

KOD VISNJEGA DOLAZE SVAKE GODINE SVI NEGOVI SINOVI DA MU ISPRICAJU GDJE SU BILI .

KOD STAROG DOLAZE SVAKE NEDJELJE NJEGOVA DJECA ALI BEZ MENE DA MU PRICAJU GDJE SU A GDJE  NIJESU POGRIJESILI.

NIKO IM NIJE VJEROVO DA SAM BIJO NEDJELJU DANA U PADINSKOJ SKELI.

A STARI IM KAZE: " BIJO JE I VIDITE KAJ GA NE BUS OSISLI? "

MISO JE STAROM  ZAMERIJO , STO MALI  VODI RAT SLOBODE I  ZVEZDA .

MISO NIJE MOGO VISE DA IZDRZI. NAREDIJO JE NACLNIKU BEZBEDNOSTI  CIZMICU I ADJETENTU BOKSERU KRSTICU DA MU TU CRNOGORSKU DJUKELU PRESTAVE PRED NJEGOVIM MISEVIMA  I MISICAMA.

TU NIJE BILO PROBLEMA JER SMO SE OBA DOBRO ZNALI I TITO UVOLI TU NJEGOVU ZELJU.

-"CRNOGORAC. "- KAZE SISACKI TOMO!

"TITOV SIN MISO ZAMOLIJO ME JE DA SE UPOZNA STOBOM. "

          "MISO NIJE TITOV SIN. "

        "  CRNOGORAC! "

         " MISO JE TITOV UNUK. "

          HRVATU LAKNU PA IZDAHNU- "CRNOGORAC MOLIM TE OKRENI SE  TAMO CEKA MISO DA MU MAHNES."

          "MA KO TO TEBE IZIGRAVA".-PITAM.

          "CRNOGORAC! "

          OKRENEM SE POLAKO ,SJEDJELI  SMO U BEOGRADSKOJ KAFANI KOD KONJA U BASCI.

VIDJEK  JEDNO ZAKRZLJALO BLEDO BICE KOJE MI SE KLANJA .

GLEDAM GA A ON MASE, GLEDAM I SVE PRISUTNE. MRTVA TISINA POD KONJEM. PRVI PUT OTKAKO BEOGAD PAMTI POD TITOVIM CARSTVOM   U BEOGRADSKOJ KAFANI POD SRPSKIM KRALJEM I KONJOM CUJU SE  CVRKUTI PTICA.

NACELNIK UDBE CIZMIC  DOCOPA DO MISA OPALI MU SAMAR  DA SVE ODJEKNU.

"NAJEBO SI CRNOGORAC!"- RACE TOMO I POBLJEZE IZ MOG ZIVOTA.

 JA TRAZIM SAMO SUZU UMJESTO VODE I MRVU LJEBA.

A MISO MI DADE BOKAL SUZA UMJESTO VODE ALI NI ON MRVU LJEBA.

STARI JE BIJO LJUT KO VUCEVSKI BIK BUKONJA

STARI JE ZABORAVIJO BIJO ZA MOMENAT  SVE.

POTPUNA UMNA BLOKADA.

NI PSIHIJATORI KARADZIC NI TADIC NEMOGOSE GA ZAUSTAVITI.

TITOV SAN DA NJEGOV MISO STANE NA PRIJSTO BRATSTVA I JEDINSTVA DA GA NASLIJEDI DA SVI SINOVI CRVENASA NJIH NASLIJDE  POTONUO JE U BEZDAN.

"CRNOGORAC NAJEBO SI!!! "

A JA CUH ZVUKE GUSALA I HRVTSKOG PJESNIKA MAZURANICA:

KRCNU KOLAC NEKOLKO PUTA

MANU SABLJA NEKOLIKO PUTA

ZADRHTASE TA VJESALA LJUTA

AL NE PISNU CRNOGORCAD MLADA

NITI PISNU NITI GLASA PUSTI.

A DUSU ISPUSTI.

TVOJI DEDINJANI SU ME SA UPERENIM LIVORIMA  PRED STAROG IZVELI.

"CRNOGORAC NAJEBO SI! "TO MI KAZE TITOV USTASA IZ SISKA.

NAS JOVAN JOVO JOVICA JOVAN0VIC ZMAJ PJEVA OVAKO.

CRNOGORCE CARE MALI

KO TE OVDE JOS NEHVALI

MACEM BIJES MACEM SJECES

MACEM SEBI SLAVU STECES.

 

KAD SU ME IZVELI PRED TITA CIJO TITOV BATALJO SMTI NISANJO JE NA MENE.

JA SAM TITA TAKO U TO VRIJEM VOLIJO DA JE PAO U NESVIJET KAD JE TO VIDIJO I DA NEBI NEKOG IGUMANA PIVSKOG KOM ON TITU ODVALJIVASE SAMARE ISTO KO STO JE TVOJ LAZAREVIC  IZ CIJA ODVALJIVAO SAMARE KRALJU PETRU U TVOM PRISUSTVU NEBI SE TITO NIKAD PROBUDIJO.

IZSAMARA GA  STEVAN I PRED ARKANOM I NJEGOVIM BABOM. I PROBUDI TITA.

E ONDA ME TITO POSTAVI DA BUDEM NACELNIK  NJEGOVOG BATALJONA SMRTI SA ARKNVIM BABOM.

SLUSAJ TI POTPORUCNICE U MOM BATALJONU BILI SU SAMO MAJORI I PUKOVNICI IZ SVIH DIJELOVA SFRJA .

SAMO JA VODIM RAT BEZ KURSUMA JA VODIM RAT SLOBODE I ZVEZDA.

IZJALOVILO IM SE.

A  I VAMA IZ AMERIKE NEUSPJE MENI LIVOR DA DATE, PA DA SUDITE ,PA DA SUDITE, PA DA SUDITE.

NAROD NAS SUDICE SVIMA NAMA, NESJEKIRAJ SE NIKOLA.

KAKO SAM TE VOLIJO CITAJU]I TVOJU KNJIGU KOJI SI MI POSLAO KAD SI ONOJ GEDJOVANSKOJ BARABI LAZAREVICU ODBIJO DA LIKVIDIRAS TITOVOG DEZERTERA U AMERICI.

PA I TI SI BIJO TITOV DEZERTER.

STO UBI LAZAREVIC BRATA BOSKOVICA U BRISELU?

JE LI TO ZBILJA SAMO ZBOG ALBUMA STARIH POSTANSKIH MARKICA.

STO NE NAPISES JEDNOM TO NIKOLA.

ILI TE JOS STRAH.

ZNAM JA BRATE, STA JE BRAT STRAH.

ALI OKURAZI  SE.

TI KO PISAC MNOGO SI BOLJI OD BILO KOG KOMANDOSA.

CAK I KURJAK TI JE ONDA PISO, DA SE NADA ,DA CES TVOJ HONORAR MOCI U BEOGRADU DA POTROSIS.

CUVAM JA TA PISMA DOBRO, NEBRINI.

REKAO SAM TI DA TI NIJESAM VJEROVO.

RASPITAO SAM SE SVUDA KO TE POZNAVAO.

"MA KAKAV PILOT. JESI LI SASAV,  ON JE BIJO OBICNI VOJNIK I CUVO HANGARE  AVIJONA KOJI SU PRSKALI OTROV PROTIV KOMARACA.

A U CRVENCI SVAKO DOBIJE SLIKU KOD FOTOGAFA  PO SVOJOJ ZELJI." KAZE MI JEDAN RODJAK TOG TVOG TADICA KAD JE PO ZADATKU BIJO DA SVE POKOKA U DEN HAGU I SLOBA I  TUDJMANA, MA SVE NA TOJ IZDAJNICKOJ KUVERENCIJI U HAGU..

ETO VIDIS TO HUVER NIJE ZNAO DA SI TI CISTIJO SAMO AVIJONSKE HANGARE.

VJERUJ DA VOJNIK  SVAJK BI TI ZAVIDIJO.

"KAVAJA JE UVIJEK RADIJO ZA NAS" TVRDE JOS UVIJEK TITOVI IZ STROJA IZBACENI GENERALI.

VIDI DA NEBUDE. – PORUCUJEM I JA NJIMA.

NIKOLA BRATE STO SE NE POJAVIS NA SUDU U DEN HAGU I SKRESES IM ISTINU U OBRAZ.

TI ZNAS KO JE DAO NAREDJENJE DA SE POKOLJU MUSLIMANI U SREBRENICI.

TI POSEDUES TA DOKUMENTA.

STO BACATE KRIVICU NA ONOG JADNIKA MOG IMENJAKA U HAGU.

 

( citajte dalje :OPTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI -treci deo)

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

