OTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI (prvi deo)

                            

 

 

 

SRPSKA ARMIJA

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

SRPSKA ARMIJA JE SRPSKI NAROD!

SRPSKI NAROD JE SRPSKA ARMIJA!

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

SRPSKA.ARMIJA@LIVE.NL 

srpska-armija@yahoo.com

 srpskaarmija@yahoo.com

the. serbianarmy@yahoo.com

the.serbianarmy@live.nl   

BOG VODI RAT ALI BEZ KURSUMA

BOG VODI RAT SLOBODE I ZVEZDA

MI VODIMO RAT ALI BEZ KURSUMA

NAS JE RAT SLOBODE I ZVEZDA!

I TRAZIMO SAMO SUZU UMJESTO VODE

 I MRVU HLEBA I MRVU HLEBA I MRVU HLEBA…

  

KAVAJINA STARA PRICA U NOVOM IZDANJU  

AMSTERDAM, 9 MART 2006

POBOZ BOG NIKOLA ,

KAKO SI?

KAKO JUNACKE RANE!?

KAKO TI JE VAMILIJA!

CUJEM DA SI BIJO I U VOCI!?

TAJ TVOJ BATALJON SMRTI IZDO JE MENE SLOBODANA PIVLJANINA I  U VOCI …

TITOV BATALJON SMRTI- PRESVUCENA OZNA U CETNICKE UNIFORME,  PRIMORALA JE (1) NIKOLU KALABICA DA IM POMOGNE DA UHVATE DRAZU MIHAILOVICA OBECAVSI MU POMILOVANJE – KAD SU KOMUNJARE UHVATILI CICU ,KALABIC JE TAKODJE STRELJAN. (2) SLOBODAN  KRSTIC NASTAVIJO JE ISTIM METODAMA DA UBIJA SRPSKE EMIGRANTE U SLOBODNOM SVETU – BIJO JE SEF ZLOGLASNE GRUPE 135… LICNO SAM GA POZNAVAO… 

      

SAMO MENE NISU SVI SRBI IZDALI.

E TI TE NEZNAS , NECES IH NIKAD NI SRESTI.

TVOJA KRIVICA.

E  TI SRBI SU SKINULI UNIFORMU SA VRHOVNOG GENERALA I DONIJELI  MENI U AMSTERDAM  .

OKACIJO  SAM JE KO SLIKU.

TAKVE STVARI TREBA POSMATRATI.

HVALA IM. ISPRATIJO SAM IRISU  U TOJ UNIFORMI.

NOVI VRHOVNI KOMANDANT SVIH RATNIH I MIROVNIH SNAGA NEKA NOSI TU UNIFORMU.

 

STA DA TI KAZEM POZNATO TI JE DA SAM TE SA POLOZAJA MINISTRA RATA ZASAD SMRZNUO. TO TI JE BOLJE NEGO I DA TEBI POSALJEM ISTU MEDALJU  KO ONOM NASEM PRVOM PRESJEDNIKU,KOM SMO TO OBA ONDA POSLALI.

SRPSKA RAJA MI SE ZALI DA IH IZBJEGAVAS?

KRIMINALCI MI SE VALE DA IH KURAZIS.

RAKOSE MI DA IMAS I DIPLOMATSKI PASOS!

NIJESU LI TI PIVLJANI REKLI DA SAMO NJIHOVA GOVEDA  IMAJU PASOSE.

MENI KAD SU NA ZAPADU DALI DIPLOMATSKI PASOS DA IDEM DA UBIJAM  RUSE U MOSKVI JA SAM TAJ NJIHOV PASOS

OKACIJO U NUZNIKU.

U NUZNIKU JE MESTO TAKVIM STVARIMA.

ISKENO DA TI PRIZNAM NIKAD TI NIJESAM VJEROVAO.

SAMO IRIS JE VJEROVALA U TEBE.

I TI SI JE IZDAO.

SRAM TE BILO!!!

 

 

FILM O NIKILI KAVAJI SAD NA DVD

GDJE SI TI.

STA RADIS?

IMAS LI ISTA DA JEDES?

KAKO PLACAS KIRIJU?

JA TI OVOG MOMENTA NEMOGU NISTA DA POMOGNEM.

NEMAM NI SAM NISTA.

NEMOJ SE IZNENADITI AKO ME IZBACE NA ULICU.

U KOLIKO SE DESI DA MI KONACNO KRALJEVINA HOLANDIJA DA BORAVAK GOSTA ONDA CU TI PONEKAD PONESTO POSLATI STO MI PREOTEKNE OD USTA..

SAD SAMO IMAM DUGOVE.

 

FBI TAJNI DOKUMENAT GDE SE TVRDI DA JE NIKOLA KAVAJA PORUCNIK KOS-a

 

KAZU MI DA SI TERORISTA.

I SAVETUJU MI DA TE SE ODREKNEM.

JA SAM TE SAMO ZAMRZAO.

 

JA NEVERUJEM DA JE NIKOLA KAVAJA TERORISTA.

JA VERUJEM DA JE NIKOLA KAVAJA VELIKI COJEK.

JES BOGAMI.

OVO SU BILE RIJECI CRNOGORCA CEME ISPRED NASEG DOMA.

 

TAJNI DOKUMENAT POTPISAN LICNO OD EDGARDA HUVERA 

SLUSAJ, SVI LAZU.

ZNAS LI TI STO MI JE CIKO OBJESIJO KEROVE.

ZATO STO SU MOJI VUCIJACI IMALI IMENA.

PRE NEGO SAM SE U OVAJ SVET POJAVIJO NEMACKI VUCIJAK  ZVAO SE HITLER A VUCICA HITLERKINJA.

KAD SAM IZMILIJO U OVAJ SVIJET MENI SU DALI IME SLOBODAN A KEROVE SU PROZVALI STALJIN I STALJINKA.

KERA STALJINA I KUCKU STALJINKU DJED GASA OSUDIJO JE NA SMRT VJESANJEM.

MOJI NJEMACKI VUCIJACI POGUBLJENI SU OD LJUDI ZBOG IMENA.

 

TO JE BILO TAKO.

 

NEMOJ DA VUKU I DANICI VJERUJES DA JE SJOLE MILOSEVIC POTPISAO BILO KOJI DOKUMENT STO SU TI POKAZALI.

SVE ZIVI FALCIFIKAT.

SLOBODAN MILOSEVIC NIKAD NIJE POTPISAO BILO KOJI DOKUMENT. COCE NIKOLA – COVEK NEZNA DA SE POTPISE. ON JE ANAFALBETA , SVA DOKUMENTA PREDSEDNIKA TADASNJE TRULE JUGOSLAVIJE ZA VREME MIRINOG VOJOVANJA I KASNIJE PRESEDNIKA SRBIJE POTPISIVALA JE MIRA.

IMAS LI TA DOKUMENTA.

NEMAS.

PA NIJE MIRA GLUPA KO ADOLFOV  GUBELS DA TEBI OSTAVI DA CITAS.

 

SLOBODAN MILOSEVIC JE NEVIN.

KOLAZ IZ KNJIGE – SINOVI IZDATE SRBIJE – STAMPAN U SRPSKOJ ARMIJI

NIKOLA KAVAJA BIJO JE JEDAN OD UREDNIKA SRPSKE ARMIJE

 

NIKO NIJE PUCAO NA VUKA. TO JE VUK SVE SAM ISCENIRAO I SREDIJO.

BUK SE NAPIJO CRNOGORSKE LOZE I POLUDIJO.

RAZBIJO SEBI LOBANJU PRAZNOM LITROVACOM ,KO DA JE FLASA KRIVA DA JE PRAZNA… ONDA OTISO KURJAK .NA TARASU, RASPALIJO IZ KALASNJIKOVA KOG MU JE TITO POKLONIJO KROZ PROZOR VERANDE U KREVET GDJE JE SPAVAO. ONDA SE VRATIJO NAZAD   SA TARASE, ZAKLJUCA VRATA ,RASKLOPI KALASNJIKOV U KOMADE PO POSTUPKU I SAKRI AUTOMATSKU LUPARU U SVOJU SLUZBENU TORBU PA SE ZATIM BRZO  SAKRI  POD KREVET, DOK POMOC NEDODJE.

 

ZANDARI U BARU TO ZNAJU. NISU PANDURI GLUPI KOLIKO KURJAK MISLI. VIDJELI LJUDI IZ POLICIJE DA TRAGOVI ZELENE VUKOVE KRVI VODE PRVO NA  BALKON PA ONDA TEK U SOBU .

CELA TARASA BILA JE UPRSKANA KURJAKOVOM  KRVLJU.

A STA MOZE JADAN KAD I DANICA  ISPOD SUKNJE NOSI VUNENE GACE SA SLICOM  KO SLOBOVA MIRA.

NIKOLA KAVAJA POZIRA ZA NASLOVNU STRANU SRPSKE ARMIJE BR.6

 

KAKO TI IDE PISNJE.

STA PISES SAD.

NE LOVIS LI PONOVO TITA.

NIKOLA TITO JE  UMRO.

NIJE NI TITO NISTA ZNAO.

MA NISTA POBRATIME.

ZNAS LI ONAJ VIC KOJI SU KOMUNJARE RADO JEDAN DRUGOM PRICALE.:

KAZU DA JE I TITO HTEO DA IDE NA ZAPAD DA I ON TAMO NA PRIVREMENOM RADU STA ZARADI, ZALIJO SE DA MU JE MALA PLATA.

ALI UDBA MU NIJE DALA DA MRDNE.

ONDA I TITO SKOVO PLAN KO VUK I OTSO U SLOVENIJU DA SE LECI.

KOMUNJARE MU ONDA AMPUTIRALE OBLJE NOGE DA IM NE ZDIMI.

A TI HTIJO JOS I DA GA UBIJES. DA TROSIS FISEK ZALUDU.

 

KAKO TI JE NA DORCELU?

TU GDJE TI SAD PLANDUJES UVODIJO SAM STRUJU , TOM CUVENOM MAKEDONSKOM PAKARU.

VIDIS DA SRBIJANCI NISU U PRVU KAD KAZU: DAS MAKEDONCU DA PRODAJE KIKIRIKI PO SRBIJI ON VAM OTME I JEVREJSKE  PEKARE U BEOGRADSKOM  DORCELU.

ZATO NIJEDAN SRBIN NIJE VJEROVO KARTERU JER SU MISLJELI DA JE MAKEDONAC ZATO STO MU BRAT RADI  SA KIKIRIKI.

ZNAM JA DA TE JE KARTER PROGLASIJO NEPRIJATEQOM BROJ JEDAN ONOG DANA KAD SI IM ZAUZO CIKASKI AERODRUM PUNA 24 SATA…

U STOTINU ZEMALJA CLANICA UJEDINJENIH NACIJA UBILI BI TE I KAD BI I SAMO POMISLJO DA TAKO NESTA URADIS A UZ BLAGOSLOV SJEDINJENIH AMERICKIH DRZAVA  KIKIRIKI  KARTER TI JE DAO MOGUCNOST DA SE PRONADJES.

DA JE JEDAN OD MOJIH IZ KOSA POZNANIKA , MOJ KUM  DR. RADOVAN KARADJIC , NEDAJ BOZE, DOSAO NA VLAST, ON BI TE JAVNO STRIJELJO I DANAS.

SAMO SE TI DRZI LJUBA TADICA I NJEGOVOG SINA I TVOG CACANINA ONI SU BILI KAKO BILI ISTO KO KARTEROV KIKIRIKI.

JELI STARIJI BRATE KAKO SE TI RADO PISMENO MENI OBRACASE, JELI STARIJI BRATE KAKO TO TI  UBI TRI TITOVA GANICARA I OSTA ZIV.

MA ZA SCENARIJO DA JE NEKO OPALIJO SAMAR TITOVOM GRANICARU BIJO BI STRIJELJAN  .

NEBI TI NI DOPUZIJO DO TOG TVOG VOZA DJE SI ISKOCIJO.

PROSO SAM I JA TE VOZOVE I SVE VOZOVE TITOVE JUGOSLAVIJE. JA SAM I STANOVAO VOZECI SE.

A TI SE ONDA CUDIS DA HUVER NIJE BIJO GLUP I POTPISAO DOKUMENT SVIM VLADINIM SLUGAMA DA TE NEISPUSTE IZ UVA I OKA.

STA HOCES. DOSO U SLOBODNU AMERIKU DA PRODAJES KIKIRIKI.

DA NIJE BILO SLOBODANA MILOSEVICA I TVOJE POSESTRIME NOVE SVETICE IRIS UTOPIJO BI SE TI U ONOM ZATVORU U LUCIJANI.

 

IRIS JE IMALA VRLO OBOZAVAJUCI POKRET KAD SE O TEBI GOVORILO ILI KAD SU SE TVOJA PISMA NJOJ ILI MENI CITALA.

ONA JE VEROVALA U TEBE DA TI BOG MOZE DATI HRABROSTI DA ISTRAJES.

JA SE NISAM SLAGO SA NJOM.

REKAO SAM JOJ DA SI POSTAO TAKAV TIP GDJE ZENU PREVRNES I DA ONA MORA DA PLATI HOTEL.

PA NIJE KAVAJA LATASTER.

LATASTER JE JEDAN HOLANSKI DEDINJE-KOMUNJARA POZNATI SLIKAR I KOJI JOJ JE PRAKTICNO APSTRAKTNO SLIKANJE PREDAVAO.

IRIS JE PLACALA KOMUNJARI I HOTEL ,  ODVAJAJUCI OD USTA, NJU JE INTERESOVALO SAMO SLIKARSTVO.

DOK JOJ SE NISU I ON I NJEGOVE BOJE  ZGADILE…

JA SAM JOJ REKAO DA SI TI JOS GORI.

PRE NEGO JE OTISLA KOD BOGA REKLA MI JE DA RAZMISLIM O TEBI.

DA TI SE JAVIM ONO PO MARKU KRALJEVICU- NI PO BABU NI PO STRICEVIMA.

 

KO MORE BRE OVDE PRODAJE JEDAN DRUGOM KIKIRIKI.

KRIMINLCI MI SE VALE DA TI I SA MAFIJOM IZ  MILANA IGRAS KIKIRIKI.

SLUSAJ NIKOLA, JA SAM PUCO IZ ISTE PUSKE STO JE POSJEKLA KENEDIJA NA PLANINU TIH TVOJIH IZ BATALJONA SMRTI SA SLOBODNE PLANINE VUCEVO.

A U RODNOM SELU MOG STARIJEG BRATA VLADA SIPCICA, CRNA GORA, SABOTIRAO SAM TITOV LIVOR  STO JE NOSIJO NJEGOV TITOVAC RADOJE, NIJE MOGO DA ME UBIJE ILI  IZVRSI SAMOUBISTVO I DA MU JE I TITO NAREDIJO.

VLADO SIPCIC ODVEZO ME BICIKLOM  SA BRODA KOD VOCE U CRNU GORU PRIJE NEGO SAM SE IGRAO MILOSA OBILICA BILO MI JE SKORO PET GODINA.

MENE JE STAVIJO  NA BICIKLO PREDA SE A POTOMKU STEVANA MUSICA MOJU MLADU LEPU MAJKU  NA PRTLJAG IZASE.

U TO VRIJEME RADOJE JE STUDIRAO KURS ZA TITOVOG GENERALA U CIVILU U SARAJEVU A SIPCIC MI POKAZUJE PIVU, I OBRACA SE MOJOJ MAJCI UVIJEK SESTRO..

SVETROJE SMO PRENOCILI U RUDNICKOJ STALI PORED RUDNIKA ZLATA NA MOM IMANJU.

E U SUMAMA PIVSKIM KO KOG SRECE TO JE NJIHOVA SLOBODA , JA SAM ZAHVALAN BOGU I LJUDIMA DA SAM TU SRETAO I TITOVE I KRALJEVE MINISTRE ,ISPRICALI SU I ONI MENI  ISTORIJU SRPSTVA.

CELA CRNA GORA JE ZA SLOBODU.

PLANINA SOKO MI JE DALA CAST DA SJEDEM NA HERCEGOV KAMENI PRESTO.

PA DA SUDIM. PA DA SUDIM. PA DA SUDIM.

KOG TI TO COCE SRETE U PIVI!?

 

REKOSE MI DA HOCES DA SNIMAS FILM O VLADU SIPCICU.

IRIS SE ZAPREPASTILA.

PA TO JE TVOJ VLADO SIPCIC, STO TO NIKOLA TRAZI U PIVI. JELI NIJE REKO DA CE NJEGOVA NOGA KAD ODE U JUGOSLAVIJU STATI NA KOSOVO.

JA NEMAM NISTA PROTIV DA TI SNIMIS FILM O VLADU SIPCICU I NJEGOVIM POBRATIMIMA MILANU BJELICI I MILANU MEDENICI…

NJIMA SLAVA.

KAKO JE TVOJ MILAN IZ AMERIKE!?

POMAZU LI TE.

KAKO JE POP STEVLIC?

POZDRAVI IH U MOJE IME I U IME NJIHOVE POKOJNE SESTRE IRIS.

SVIMA VAM VALA -DJE CULI I NECULI – DA STE NAS TAKO DOBRO POMAGALI .

KAKO JE POP NIKOLA STJEPANOVIC.

JE LI JOS ZIV.

JESU LI MU OBA SINA JOS U ZIVOTU.

JE LI MU ONA PRVA SUPRUGA UCITELJICA JOS U ZIVOTU.

STANUJU TU KOD NARODNE SKPSTINE.

POSJETI IH I POZDRAVI A NAJVISE MI POZDRAVI NIKOLINOG  SINA KOM JE BOG DAO SAMO DA GLEDA I NISTA VISE. VOJKANA MI POZDRAVI POSEBNO.

UCITELJICI RECI DA JE PRAVA SRPSKA MAJKA.

POPA NIKOLU NEZNAM ALI GA POZDRAVI.

 

GRESIS KAD KAZES DA SAM  SE NEKOM GRDNO ZAMJERIJO.

KOM TO PASJEM SINU DA SE JA NIJESAM ZAMJERIJO.

 

(vidite dalje: OTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI – drugi deo)

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

