OTVORENO PISMO NIKOLI KAVAJI (treci deo)

  

SRPSKA ARMIJA

 

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

SRPSKA ARMIJA JE SRPSKI NAROD!

SRPSKI NAROD JE SRPSKA ARMIJA!

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

SRPSKA.ARMIJA@LIVE.NL 

srpska-armija@yahoo.com

 srpskaarmija@yahoo.com

the. serbianarmy@yahoo.com

the.serbianarmy@live.nl   

 

  Nastavak OTVORENOG PISMA NIKOLI KAVAJI -treci deo

 

KOLAZ – SINOVI IZDATE SRBIJE – OBJAVLJEN U SRPSKOJ ARMIJI 

HOCETE DA GA NEVINA UBIJETE.

SRAM VAS BILO.

POJAVI SE NA SUDU I RECI ISTINU. NEBOJ SE NIKO TI NECE VJEROVATI ALI NEKA VASCIJELI  SVIJET ISTINU ZNA.

I RACI IM KO JE IZVADIJO OCI MALOJ MILOSEVICKI U CIKAGU KAD TI ZAKLASE POBRATIMA SAMO STO JE KURJAKA PREPOZNALA.

ZAKLACE ONI I TEBE – NEDO BOG- AKO SE NE PROBUDIS .

STO SI PRESTO DA VODIS RAT BEZ KURSUMA!?

 

MISLIS LI TI ZBILJA DA JE RADOS NEDIC DAO NAREDJENJE DA SE LIKVIDIRAM  SAMO ZATO STO SAM ODBIJO DA UBIJEM POKOJNIKA VLADIMIRA DAPCEVICA.

NE NIKOLA RADOS NEDIC MI JE POSTAVIJO PITANJE PRED MOJIM RODITELJIMA:

MI ZNAMO DA SI PROTIV NAS ALI RECI NAM : GDJE SMO  POGRIJESILI.

JA SAM MU REKO!

NOVA BRATIJA: NIKOLA KAVAJA I VELIMIR ILIC

VELIMIR JE PJEVO RUSECI NARODNU SKUPSTINU

" MI SMO CACANI – CACANI SU NAJACI"

MOZDA U CACKU..

JELI COCE KOM PRODAJES TI MUDA ZA BUBREGE

ZNAM TE PUSKO KAD SI PISTOLJ BILA 

VIDJECEMO VELIMIRE, CINI MI SE DA SMO MI PIVLJANI NESTO MALO JACI…

NEBOJ SE, DACEMO TI VILU I NA ZLATIBORU PORED MOJE. DRUG VLAHOVIC NA JADRANU PORED SVOJE , BIRAJ I NA DEDINJU POZNATO TI JE. ALI RECI NAM ISTINU:

DOSTA MI JE LAZI ! DOSTA MI JE TRACA!

NIJE TO SVE CRVENO ILI CRNO KAKO IZGLEDA!

NISTE ZNALI KO SU VAM HAJDUCI GLADNI VUCI

NISTE ZNALI KO SU VAM HAJDICI STO GONE HAJDUKE

DRUZE NEDICU!  ZAR NEKAZA NJEGOS: "GLASNIJAJE MOJA HAJDUCINA. "

"TI SI LUD! " PA SE OBRATI MOJIM RODITELJIMA.

"OBA PSIHIJATORA:  TADIC I KARADZIC:  OBOJE ZNATE, VRATILI SU GA VAMA."

PA SE ONDA OBRATI MENI: " UBI ONU POGAN DAPCEVICA PA CE MO TI VJEROVATI. "

DOBRILA SE UMESA:"A KOLKO CE TE  TO RADOSE U VALUTI STAVITI NA NJEGOV RACUN? "

"MA I NJEGOVA UNUCAD NECE TO MOCI DA POTROSE ."

"RADOSE":– KAZE TATA. "TI ZNAS KO JE RADOJE.JA NECU NI JEDAN DOLAR NA MOJ RACUN. NI JEDAN DINAR NECE  NA MOJ RACUN . MOJ SIN RADI SA VAMA  PUNIH 6 GODINA. HOCU DA MU PLATITE ISTU PLATU KOSTO I TI RADOSE NEDICU IMAS. A MOJ SIN NECE PUCATI NINAKOG. A TI ZENO POCELA SI DA LICIS NA TVOJU DJURDJU TADIC.! "

"A TI NA TVOJU SESTRU MILKU NEDIC."- PRASNU DOBRANA.

VIDIS NIKOLA KAKO STVARI STOJE:

TI SI SE SASTAJO S’DOBRANOM.MOJOM MAJKOM. DA JE RADOS NEDIC NJOJ OBECO JEDNU STALU NA DEDINJU ODRUBILA BI MOJA MILA MAJKA  U ONO VRIJEME I MOJU GLAVU.

 

 

BOZO  BOZIC I VELIMIR ILIC

DOBRANA JE OTISLA KOD SEFA SVEUDBU KAD SAM PROCERAN IZ FOCE I REKLA : "MOJ SIN OCE DA UBIJE TITA!"

"PA ZNAM!" KAZE SVEUDBAS!  "ZATO SMO GA DOVELI ODJE! A REKLI SMO MI NESJEKIRAJ SE BROZOVCU. ONO DIJETE STO JE TREBALO DA PUCA NA TEBE NA TJENTISTU, DOSELILO SE PREKO PUTA TVOJEG IZVRSNOG VIJECA."

DA, TO JE TACNO, NJEGOV  SUKUNDJED JE UBIJO ODZU NA DZAMIJI  JOS S’DALJEG NISANA. ON JE POTJERAN IZ TVOJE SOBE U VOCI. JA  SAM MU JOS U VOCI REKAO KAD JE BIJO JOS MALI, DA TE PONEKAD I ISAMARAM. ON NAM JE DAO UBOJITU PUSKU. SJOLE OCE JOS UVIJEK DA TE NASLIJEDI. PA TI ODABERI.

A TI PLEMENITA PLEMICKO MUSICA …"

NIKOLA- SVEUDBAS JE BIJO VRLO MALI RASTOM; TAKO KO I TI. BIJO JE U MLADOSTI KOMITA KOD MOG CRNOG SUKUNDJEDA MATA. MATO GA POSLO U MANASTIR. I ON DOGURO DO KALUDJERA SVIH KALUDJERA: PA JEVREJINA MOSU PIJADE , BRAVARA JOSIPA BROZA I PARTIJU PRIMORO DA ON LICNO I NIKO DRUGI I U RATU I U MIRU KONTROLISE , NIJESU LI ONI VUKODLACI

SVEUDBAS JE BIJO POBRATIM I TVOM GENERALU HILIJU, SVEUDBAS JE BIJO I OSTAO : HAJDUK STO GONI HAJDUKE.

 

NIKOLA KAVAJA SA NEVJESTOM "MI SMO CACANI – CACANI SU NAJACI"

NISAM JA VLADA UBIJO – JA SAM GA POVEO SA SOBOM I PUSTIJO U CENTRU BRISELA. PRIZNO MI JE DA MU LOVU DAJU NEGOVI POZNANICI SA GOLOG OTOKA, DJE JE SA NJIMA ZIVOT PROVODIJO NEKOLIKO GODINA.

NISAM MU ZATO ZAMJERIJO.

PRIZNO MI JE DA DRAZICEVCI NECE SA NJIM.

PRIZNO MI JE DA  OCE DA POVRATI SVOJ CRVENLUK  I DA CE SVE ZIVO STO NEMISLI KO ON BITI SATRTO.

PRIZNO MIJE DA GA JE  SOVJETSKI SAVEZ IZDO.

PRIZNO MI JE DA MU SE NESVIDJA KINESKI KOMUNIZAM.

PRIZNO MI JE DA ON NECE UOPSTE REVOLUCIJU NEGO EVOLUCIJU.

PRIZNO MI JE DA SE MNGO LAGALO U ISTORIJI DRUGOG SVJETSKOG RATA.

NIKOLA JA SAM IMO NA RASPOLAGANJU STOTINU NAJOKORELIH HAJDUKA IZ SVIH DELOVA TITOVIH OFANZIVA DA  NA SILU DOVEDEM VLADIMIRA DAPCEVICA U  BEOGRAD.

ITALIJA, NJEMACKA, HOLANDIJA, FRANCUSKA , BELGIJA, SVE SU PRISTALE DA SE KROZ NJIHOVE DRZAVE: PAKET EKSPRES,  U KOM SE NALAZI POKOJNIK VLADIMIR DAPCEVIC PREVEZE U BEOGRAD

I JA SAM GA PUSTIJO U CENTRU BRISELA DA ODE U BUKUREST.

A TI ZNAS STA SU MU U BUKURESTU URADILI.

I VLADO NIKAD MI NIJE ZAHVALIJO DA SAM GA PUSTIJO IAKO JE PRIZNAO DA HOCE I LOVU OD LOPOVA DA SVRGNE TITA.

NIKO MI NIJE OPROSTIJO.

ZNAS LI KAKO SU U PIVI PJEVALI O VLADU.

NA ZEKANU JASE NEKO

IL JE VLADO IL JE PEKO.

  NIKOLA KAVAJA I  EMINA MIHAILOVIC

 

A NJIHOV VLADO OCE I LOVU OD AJDUKA

DA OTVARA MULTINACIJONAL BALKAN SIR.

 

SLUSAJ. PRIJE NEGO JE SASAVI SDB SAMNOM KA SUROVAO DA KIDNAPUJU VLADU JA SAM  O VLADI O PEKU O TEMPU SVE ZNAO.

MOJ JEDINI PRAVI DRUG BRANKO ZIVIJO JE SA SVOJOM MAJKOM MOJOM TETKOM ANOM . TETKA ANA JE CRNOGORKA KATOLCKE VJEROISPOVIJETI. IMA JOS TRI SESTRE. JEDNA JE BILA UDATA ZA JEDNOG CESTITOG SRBINA KOJI JE U TO VRIJEME BIJO PREDSEDNIK SRBIJE, JA GA LICNO POZNAJEM .

TETKA ANA JE BILA NAJCUVENIJA MODNA KREJATORKA U BEOGRADU. NJENE HALJINE NOSILE SU SVE PRESEDNICE REPUBLIKA PA I NASA LICANKA JOVANKA, TETKA ANA JE ODRASLA S PEKOM SA VLADOM SA TEMPOM.

U SUTOMORU ONDA KAD TI JOS NISI NI BIJO SJEME , PEKO,VLADO I TEMPO  SVA LJETA KUPALI SU SE TU I DZABE STANOVALI KOD TETKE ANINIH RODITELJA.

TETKA ANA JE KROJILA I SILA SVE HALJINE ZENI POKOJNIKA VLADIMIRA DAPCEVICA A I PEKOVOJ GLUMICI.

TETKA ANA JE JEDNA BOZICA.

MISLIS LI TI MOJ MARSALE SVESRPSKE ARMIJE DA SAM JA VUK DRASKOBRNKOVIC PA DA IZDAM TETKU ANU

DA JOJ JA JEDINCA SINA POSALJEM NA GOLI OTOK.

NJEN SIN BRANKO BIJO JE MOJ UCITELJ KARATEA. ALI SMO SE ZDRUZILI PA SMO  SE KASNIJE I RASTALI.

JA SAM BRANKA NAKAUTIRAO NA BAZENU TASMAJDAN PRED STOTINAMA BEOGRADJANA I BOGRADJANKI I TVOJ CETINJANIN KOJI JE BIJO  SPACILAC NA BAZENU     I NJEGOV POMOCNIK GEDJO U UNIFORMI MILICIJONERA SAMO MI REKOSE. "STO SE TAJ TAKO GRDNO  TEBI ZAMJERI."

MISLIS LI TI DA JE ON ISA  REKO TETKI ANI.

JA SAM BRANKA UPOZNAO NEDJE 1965 U JESEN. U JUDO KLUBU PARTIZAN NA STADIJONU JUGOSLENSKE NARODNE ARMIJE.

TU SAM JA TRENIRAO DZUDO A ON NEKI KARATE.

U PARTIZAN SAM PRESAO DA TERENIRAM  DJUDO , POSTO SAM DZIJU-DZICU NAUCIJO U ZEMUNU U DZUDO KLUBU  JUGOSLOVNSKOG RATNOG VZDUHOPLOVSTVA  KOD SASE I DOKTORA MUJA.

KAD ME JE TITOVA UDBA U SEPTEMBRU 1973 GODINE ISEKLA CIGLAMA NA SKADARLIJI  I POSTO SU ME TITOVI DOKTORI ISKRPILI ,DOKTOR MUJO JE DVA TRI DANA KASNIJE SA MOJIM KARATE UCITELJOM  MRSAVIM JORGOM  IZVRSIJO PLASTICNU HIRURGIJU MOG LICA I CIJELE GLAVE.

HVALA IM.

NIKOLA ZIVIC I  (SRBIN -ZAPALIJO COVEK CIGARU

PA DAO DIMNI SIGNAL ARTUKOVICU DA SU ON I KAVAJA TU…)

U CENTRALNOM ZATVORU NEDEDJELJU DANA KASNIJE PRESEDNIK KOMUNISTICKE PARTIJE CENTRALNOG ZATVORA U BEOGADU ISTOM BRITVOM KOJOM JE KLAO DRAZU OSEKAO MI JE PODBRADAK KOJI SU MRSAVI JORGA I DOKTOR MUJO BILI ZAKRPILI.

NEKA JE ,LEPO MI STOJI, MARKS MU- NEDO BOG – OPROSTIJO.

MISLIS LI TI DA SAM JA POKOJNKU VLADIMIRU DACEVICU ISTA REKO.

NIKOLA JA SAM KO DIJETE MASTAO DA KAD TITO UMRE U DUBOKOJ STAROSTI DA GA NASLIJEDIM.

E KURAC BI TI ONDA I MENE MOGO DA UBIJES.

BRANKOV OTAC  GOSPODIN PETKOVIC BIJO JE POZNATI POLITICAR PA JE I ZATVARAN I RAZVEO SE SA TETKOM ANOM.

UPOZNAO SAM I NJEGA  NA JEDNOJ  AUDICIJI ZA GLUMU, DJE SAM ODBIJO DA GLUMIM SA NJIMA.

JA SAM KO DIJETE NAUCIJO GLUMU I BIJO GLUMAC U VOCI.

NISAM BIJO PRIMLJEN NA AKADEMIJU ZA FILM  TELEVIZIJU I POZORISTE U BEOGRADU JER SAM ODBIJO DA ME SILUJE TADASNJA BEOGRADSKA GLUMICA , PREDSEDNIK AKADEMSKE AUDICIJE ZA UPIS.

JAVNO SAM JOJ REKO DA JE KURVA I DA TRAZI KURAC NEDJE DRUGO .

"E DOK SAM JA ZIVA NECES NIKAD KROCITI NOGOM U OVU AKADEMIJU."

REKLA JE TAKO GLASNO, DA SE CELA DVORANA DRMALA. PRVI PUT U ZIVOTU NIJE GLUMILA.

BILA JE ONA LIJEPA, ALI VJERENICA BRANKOVA OLGICA LOLA BILA JE  NJOJ  STO HILJADA SVETLOSNIH GODINA UMAKLA U SVEMU..

NIKOLA DA SI TI IKAD U ZIVOTU BIJO LJUBLJEN SAMO JEDAN DAN OD  NEKE ZENE KO  LOLA, NIKAD TI NEBI ONAJ AVIJON KIDNAPOVAO.

LOLA JE BILA SEKRETAR  NA VISOJ POLITICKOJ SKOLI U BEOGRADU GDJE SU PROSLI SVE TE DIPLOMATE.

A U DIREKTOROVOM KABINETU  LOLA ME JE SILOVALA.

BILI JE TI ZIVOTA TI PRIJAVIJO.

LOLA ME JE ODVELA I UDOVICI I SIROCADIMA SLOBODANA PENEZICA- KRCUNA U NJIHOV STAN NA TERAZIJAMA.

BRANKO PETKOVIC RADIJO JE NA PLANU DA LOLU ZAVEZE I DA JE PO NACISTICKOJ METODI STAVI POD DUS I DA JOJ KAPLJE HLADNA VODA; KAP PO KAP, NA CELO , DOK NE POLUDI.

TO MU JE SAVETOVAO DUSKO ,GLAVA POLITICKOG OTPORA PROTIV TITA.

DUSKO JE BIJO SIN JENOG GLAVNOG UDBASA U SAVEZNOM SUPU.

NARAVNO DA SAM JA TO SVE SPRIJECIJO.

MENE JE INTERESOVALO SAMO JEDNO:

KO JE  ZVIJERSKI ZAKLO ONO DVOJE CRNOGORSKE DJECE U SUTOMORU.

ISTORIJA CE DOKAZATI DA SAM BIJO  U PRAVU!

ZA ZAHVALU DA SAM JOJ ZIVOT SPASIJO, LOLA MI JE ODALA SVE TITOVE TAJNE AGENTE NA ZAPADU.

NJENU POLUSETRU MIKU \URI\ IZ LONDONA,SINOVE  TVOJH DOBRIH POZNANIKA  PUKVNIKA NIKOLE STEPANOVICA I DJORDJEVICA.

DRUGE NECU DA TI NABRAJAM.

LOLIN OTAC GENERAL DJURIC STIJO JE DA ODE NA SVADBU GDJE MU SE CERKA UDAVALA LJETA 1973 I DA UBIJE MLADOZENJU AKO PRISTANEM DA JE UZMEM ZA ZENU.

BEOGRADJANIN GENERAL DJURIC BIJO JE VRHOVNI VODJA KOMUNISTA JOS POD KRADJEVINOM JUGOSLAVIJOM U BEOGRADU.

ZNAS  LI TI NIKOLA KO SU PRAVI BEOGRADJANI. MISLIM NA ONE STO SU IM I PRAMBABE I PRADJEDOVI BILI BEOGRADJANI.

TO SU VRLO DIVNI LJUDI.

NEDO BOG DA IZUMRU.

A MI OSTALI KOJI SMO TU DOSLI I OSTALI NEMOMO NI GRAMA BEOGRADSKOG DOSTOJANSTVA, PRAVI BEOGRADJANI SE STIDE NAS.

IMAJU PRAVO.

MOJ GENERALE NIKOLA KAVAJA JEDNA ARMIJA BEOGRDJANA I BEOGADJANKI NIKAD NEBI DOZVOLILA DA JOJ VELEGRAD BILO KO BOMBARDUJE.

VELEGRADJANI VODE RAT ALI BEZ KURSUMA.

NIKOLA KAVAJA DRZI U RUCI LOBANJU SRPSKOG DUSMANA

MAHMUT PASE BUSATLIJE… LAKO JE TO SAD, POBRATIME MOJ…

PA NIJESAM JA SLOBODAN MILOSEVIC DA PREKO PIZDE DODEM DO PRIJUESTOLA.

ALI U ONO VIRIJEME KAD JE ONA BILA MOJA DJEVOJKA PA KAD MI JE DOLAZILA U POSJETU U SLAVONSKOJ POZEGI  DJE SAM BIJO REGRUT JNA BILA JE LOLA MOJA VJERENICA.

ZNAS LI TI NIKOLA STA PISE U DOSIJEJU TVOG KOSA JOS OD 1963 GODINE::

SLOBODANA MITRICA U SLUCAJU RATNE KRIZE STRIJELJATI.

TAKO DA ZNAS KO JE  TVOJ MLADJI BRAT. A MOLIM TE OTOVARI I BATALI SVE ONO STO TI DRUGI SOLE, UOZBILJI SE JEDNOM COCE.

 

KAKO JE VRIJEME TAMO U BEOGRADU?

ODJE PADA I SNIJEG I KISA.

STALNO NESTA PADA, NEDO BOG DA SE POTOPI OVAJ DIVNI HOLANDSKI NAROD.

HOLANDJANI SU U  GERMANSKOM NARODU PRAVI CRNOGORCI ALI BEZ PLANINA.

STALNO MUCE  RAT  SA MOREM.

HOLANDJANI SU JEDINI NAROD NA SVIJETU KOJI SU SVOJU DRZAVU STVORILI  KRADUCI ZEMLJU OD MORA, DRUGO JE SVE BOG STVORIJO.

IRIS JE VJEROVALA DA CES JOJ POMOCI DA PRENESE CRNOGORSKO  NEPOTREBNO KAMENJE I STIJENE U HOLANDIJU DA NAPRAVI OBALSKE PLANINE KOJE CE  MORE DOVIJEKA SPRECITI DA HOLANDIJU POTOPI A OBCALA JE DA CE CRNOJ GORI HOLANDSKI NAROD  DATI UMJESTO SVAKOG KAMENA VECU GRUDU ZEMLJE CRNICE DA I KOD NAS VOCE I POVRCE RADJA.

KAKO JE TO POSTEN PAZAR, BRATE STARI.

ALI TAJ PAZAR NIJE NI TITO SMIJO DA PRIHVATI A KAMO VI.

KAD JE ONAJ IGUMAN STO JE SAMARAO MARSALA  NAREDIJO JOSIPU DA ZATO POTRAZI  BLAGOSLOV  SVOG IMENJAKA U MOSKVI DA DADNU HOLANDSKOM NARODU KAMENJE, DA SE BRANE OD MORA.STALJIN LJUT KO PAPRIKA PISAO MU JE:

"JELI DRUZE KOMUNSTO STARI – KO TO NAMA CRVEN PAZAR KVARI..!?

STO IM  AUSTRIJA ILI SVAJCARSKA NEDAJU SVOJE STIJNE .

ZATO NEDADE AUSTROUGARSKI KAPLAR NI KAMENCICA KRALJEVINI HOLANDIJI-""KAJ ME BRIGA"-KAZE- "NEK SE PODAVE."

A IRIS SE NADALA U TEBE I SANJALA O HOLANDSKIM PLANINAMA.

STO NEDADOSTE NI IRISI TO KAMENJE, BRE!?

STO IM PSIHIJAOR KARADZIC NEDADE KAMENJE IZ SANIKA KUMIM TE BOGOM.

PJEVALI BI VAM :  CRNA GORA I HOLANDIJA TO JE NASA OTADZBINA.

JE LI, KO JE UBIJO RADOVANA KARADZICA, MISLIM DA BAR TO TI ZNAS.

KOLIKO TI JE POZNATO O KRADJI CESKOG TECNOG (SENU GASA DZ5) ZIVCANOG GASA, KOG SU BILI PLANIRALI DA STAVE U AVIJONE KOJI SU SESRUSILI NA NJUJORK I VASINTON.

CUJEM DA SE HVALIS DA SI TI SPRECIJO TU KATASTOFU I DA SU TI ZATO AMERIANCI DALI PENZIJU.

CESTITAM.

JAVI SE KAD IMAS VREMENA.

PUNO POZDRAVA OD  TVOG MLADJEG BATA.

SLOBODAN PIVLJANIN

.

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

