PETAR MILATOVIC – OSTROSKI

 

 

SRPSKA ARMIJA

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

SRPSKA ARMIJA JE SRPSKI NAROD!

SRPSKI NAROD JE SRPSKA ARMIJA!

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

SRPSKA.ARMIJA@LIVE.NL 

srpska-armija@yahoo.com

 srpskaarmija@yahoo.com

the. serbianarmy@yahoo.com

the.serbianarmy@live.nl   

 

SVETI VASILIJE OSTROSKI -I-

 PETAR MILATOVIC – OSTROSKI -II-

http://www.istina.at#top

 

       ПЕТАР МИЛАТОВИЋ
књижевник и новинар

БИОГРАФИЈА

Петар Милатовић, рођен  2. новембра 1949. године у Велети, код Слапа на Зети, у Црној Гори. Школовао се у: Слапу, Фрутку, Даниловграду, Подгорици и Београду. Живи и ствара у Бечу од 29. новембра 1983. године на основу Конвенције УН о заштити људских права.

     Члан је Удружења књижевника Црне Горе, аустријског књижевника и новинара у Бечу, председник је СНО у Аустрији, Српског националног препорода у иностранству (СНП). Објавио је 32 књиге поезије, прозе, политичких есеја и студија и један је од најчитанијих српских писаца у српском исељеништву

  Одржао је преко 1300 јавних трибина у свим европским и прекоморским земљама и један је од најдоследнијих критичара „антинародног континуитета титоизма, слобизма, досизма и актуелног грабизма“ и због те оригиналне доследности све политичке олигархије стрепе од његовог оштрог пера на бранику истине и народа.

     Пре одласка у иностранство био је изложен режимским репресијама због свог слободоумља, а последњи пут 1981. године „због тога што је у својим говорима тврдио да је југословенско друштво труло, да југословенско друштво воде неспособни и настрани људи и да је југословенски Устав из 1974. године школски пример правне обмане народа“ (пресуда 181/12/3/81. ЈРМ).

     Због његовог „Предлога за нацрт српског националног програма“, објављеног 13. маја 1989. године у брошури „ЗА ОДБРАНУ НАРОДА“, окружно јавно тужилаштво у Подгорици покренуло је против Милатовића судски процес 11. јуна 1989. године по члановима 133, ст. 1 и 134 ст. 1 и 2, а ондашњи РСУП Црне Горе, у сарадњи са савезним органима, расписао је за њим савезну полицијску потерницу која је после истека обнављана неколико пута и све је то било узалуд, јер ондашњем руководству није ишао у прилог судски процес зато што су Милатовићеве идеје стекле потпуни легитимитет код свих каснијих политичких странака на власти и у опозицији. 

     У исељеништву Петар Милатовић је уређивао српске листове СРПСКИ ВИДИЦИ и ГЛАС СРБА.

      Сада уређује недељне електронске новине ИСТИНА

  http://www.istina.at#top

    —– Original Message —–

From: MILOS OBILIC

To: petar_milatovic@yahoo.de

Cc: redakcija@istina.at

Sent: Friday, June 15, 2007 1:11 AM

Subject: SRPSKA ARMIJA

 POMOZ BOG PETRE
 
Kako si?
Kako rane junacke?
 
Evo pronadjoh na kompjuteru tvoj e-mail i sajt pa ti se javljam
U koliko ti se nesto dopadne slobodno preuzmi.
Stavijo sam tvoju reklamu u SRPSKOJ ARMIJI.
 
Puno tolih pozdrava
SLOBODAN PIVLJANN
 
info:
http://SRPSKA-ARMIJA.spaces.live.com/

 
http://THESERBIANARMY.spaces.live.com/
 
http://WACERPOL.spaces.live.com/
 
http://RESERVE.POLICEINTERNATIONA.spaces.live.com/
 
http://POMOZBOG.spaces.live.com/
 
http://L-ATELIERDELALIBERTE.spaces.live.com/
 
http://IRIS-DE-VRIES.spaces.live.com/
 
http://IRISDEVRIES.HI5.COM

http://SLOMIBO.spaces.live.com/
 
http://SLOMIBO.HI5.COM
 
http://KARATE-EUROPE.spaces.live.com/
 
http://KARATEBOB.spaces.live.com/

Odgovor PETRA MILATOVICA – OSTROSKOG

Re: SRPSKA ARMIJA‎

Van: Redakcija "Istina" (redakcija@istina.at)

Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 5:27:53

Aan: MILOS OBILIC (srpska.armija@live.nl)

Mitricu, Bog tipomogao!
Nisam nikome dozvolio da stavi moju reklamu i ZAHTEVAM da skines moju reklamu sa tvog sajta.

S verom u Boga i u Srpstvo;

Petar Milatovic Ostroski, Bec, urednik Istine

  DOPUNSKI ODGOVOR PETRA MILATOVICA – OSTROSKOG

From: redakcija@istina.at

To: srpska.armija@live.nl

Subject: Re: SRPSKA ARMIJA
Date: Fri, 15 Jun 2007 05:41:03 +0200

Mitricu,

Nemoj da se ljutis zbog moje principijelnosti jer nemam vise ni malo poverenja ni u koga. Ljudski sam 1991.godine od Nikole Kavaje napravio MIT u otadzbini sa publicistickim delom LOV NA TITA, zbog cega sam bio na udaru komunista, ali zabole me ona stvar za komunjare. Pokrenuo sam peticiju za oslobadjanje Nikole Kavaje i tu peticiju je potpisalo 450.000 Srba i zahvaljujuci njoj Nikola je pusten iz americkg zatvora, Evo proslo je ravno 10 godina i Nikola se nije setio da okrene moj broj, ili da mi napise pismo,  a dizao me u nebesa dok sam pripremao materijal o njemu u otadzbini.

I uemsto zahvalnosti ljudske docekao sam da lajavi Nikola Kavaja laje okolo kako mu Petar MIlatovic Ostroski DUGUJE NOVAC! SRASNA I GNUSNA LAZ! Kad ga prvi put u zivotu vidim pljunucu ga u lice pred narodom!

  Ovo iskustvo me naucilo pameti!

Ne verujem vise nikome nista!
Neka se svako bori kako zna i ume, a mene neka drzi po strani!
Ja nastavljam moju casnu borbu.

To je bio jedan razlog zasto zahtevam da skines moju reklamu sa tvog sajta.

Drugi je razlog u cinjenici da si mi ti 1992. godine pisao pismo sa uvredama. Ja ne zaboravljam.

Bratski pozdrav,

Petar Milatovic Ostroski, knjizevnik i novinar, Bec

 

NIKOLA KAVAJA

POMOZ BOG STARINO
Meni se Nikola nije javljao gotovo gudinu dana kad je bijo pusten na slobodu.
Nijesi samo ti vec i ja i moja Pokojn ljuba Iris pisali peticije i pomagali Nikolu a i mnogi istaknuti Srbi kao i moj pobratim Ivan Nilanovic i moj pootac general Hili..
Nijednom od njih se  Nikla nije javljao niti se zahvalijo za pomoc..
Ja sam onda bijo digao ruke od njega…
Ali pratijo sam svaki njegov pokret. Javljali su mi moji prijatelj da je Pivi, pa da je bijo u Rusiji, pa u Austiji , Madjarskoj, Njemackoj, da je posjetijo opet Ameriku itd… itd… itd..
Pokusavao je u Bosni da se sretne sa Radovanom i Ratkom..
Ja sam to sprijecijo..
Imao sam razloga zato sto je bila opravdana sumnja da je likvidirao mog pobratima DR.MILRADA G. MARKOVICA gde mu je CIA tajno bila dala 3 mjeseca dopusta.
Ovo je ziva istina..

DR.MILORAD G. MARKOVIC
 
Jednom prilikom  nesto vise od godinu dana negde oko 4 sata ujutru pokusali su neki nasi djetici da provale u moj stan.Ali ih je alarm iznenadijo..
Na ulici video sam jedan skupi automobil iz Njemacke koji je bijo parkiran.Tu su sedela dva klipana. Nekoliko minuta kasnije spazijo sam Nikolu…kako se sunja oko moje zgrade.
Rekao sam mojoj pokojnoj zeni Iris, evo vidjeces za nekoliko dana javice nam se Nikola…
I tacno kako sam previdijo , gospodin se javlja i trazi da mu pomognem da dobije vizu da me posjeti..
Ja sam to odbijo…nista mu nijesam rekao sta sam vidijo…
Dopisivali smo se onda,..
Nikola je isao i kod mojih pokojnih roditelja, ali nista nije pomoglo.
Kad je trazijo razlog zasto necu da me posjeti …Preko jednog zajednickog prijatelja , prenijo sam mu ono to sam vidijo, da je bijo u Amsterdamu i da je pokusao da provali u moj stan..
On se pravijo mutav i nastavijo je da se dopisuje samnom…
Tek kad  je moja zena ubijena, napisao sam mu pismo i poslao po specijalnom kuriru da mu da licno u ruke.
Sve sam mu skresao u brk..
Objavijo sam to pismo…
Prekinuli smo sve diplomatske kontakte..
Ali sad je ponovo RAT moja Starino, i moramo svi da radimo da spasimo ono sto je jos ostalo od odglodane Srbije..
Zato treba da se svi izmirimo prije nego nas pobiju.
 
Sto se tice da sam ja tebe uvijedijo. To je istina ..  Ali  nemoj to da gledas ocima da je to bilo upereno protiv tvoje  licnosti. To je bijo takav politicki trenutak gde sam tada tako smatrao da to treba tako uraditi.  
Tvoj i moj poznanik Savo iz Njujorka kod kog si ti odsedao i kod kog je Biljana odsedala ,napisao mi je da si  toboze veliki lazov,da si izmislijo pricu kako te je UDBA prebila gvozdenim sipkama i da je on proverijo da toboze lazes, jer te je odveo na bazen za kupanje, gde je ustanovijo da ti nemas ni jednog ozuljka..
ali to nije bijo jedini razlog da sam ja tebe uvrijedijo.
Tvoj i moj prijatelj Dragoljub poslao mi je privatne brojeve telefona od Zlobodana Milsevica sa porukom da si mu ti to dao da mi tajno psalje da bi ja mogao sa Zlobodanom da se dogovaram.. prekipljelo mi je.
Ovde u Holandiji trazili su sve moguce nacine da me se kurtalisu, i zamisli molim te, da ja onda  jos surujem sa onim izdajnikom..
Da bi sprijecijo provokacije uradijo sam onako kako sam smatrao da je pametno…
Zato oprosti mi da sam te uvrijedijo..
Ja netrazim nikakav susret sa tobom, netreba da se od mene plasis. Ja sam vidijo da lepo sad opet pises i to me raduje.
Nedolazi u obzir da skinem tvoju reklamu. To sto pises nije privatno vec pripada SRPSTVU.
I nemoj da budes tako zaguljen. Ljudii grese. A ja sam eto  tebi dao pismeno izvinjenje.
PUNO TOPLIH POZDRAVA I ZELIM TI SVE NAJLJEPSE
SRDACNO
SLOBODA PIVLJANIN
 

SRPSKA ARMIJA‎
Van: onlineMILOS OBILIC (srpska.armija@live.nl)
Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 7:42:39
Aan: PETAR MILATOVIC (petar_milatovic@yaho.de); ISTINA (redakcija@istina.at)

POMOZ BOG STARINO
Nasu prepisku stavijo sam u SRPSKU ARMIJU
Nadam se da je ovo dovoljno da povratis poverenje u mene
Srdacno
TVOJ BRAT
SLOBODAN PIVLJANIN

  ULOVLJENI LOVAC KAVAJA‎

Van: Redakcija "Istina" (redakcija@istina.at)

Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 9:46:13

Aan: MILOS OBILIC (srpska.armija@live.nl)

Dok4.doc (32,8 KB)

  УЛОВЉЕНИ ЛОВАЦ КАВАЈА

(Писмо Николи Каваји)

Пише: ПЕРО ОД ОСТРОГА

ПЕТАР МИЛАТОВИЋ

NIKOLA KAVAJA 

Беч, 15. јун 2007. – Никола, извукао сам те из најдубље анонимности 1991. године и лансирао те као мит код Срба са публицистичким делом ”ЛОВ НА ТИТА” у издању београдског издавача ”Досије” које сам приредио за штампу са поднасловом ”Исповест српског командоса Каваје”.

video film

   

Појаву књиге ”ЛОВ НА ТИТА” покушавао је претходно да спречи Вук Драшковић шест месеци после почетка штампања, да би касније покушао на твом примеру да политички профитира.

Наравно, Драшковићев покушај забране штампања ЛОВА НА ТИТА био је безуспешан, као и све што је било безуспешно чега се дохватио Вук Драшковић, партизански син и бивши комунистички писар код усташе Шпиљка!

Књига о теби, коју сам припремио, појавила се 1991. године и штампана је у пожаревачкој штампарији ”Просвета”, издавач је ”Досије” из Београда, главни и одговорни уредник је Вељко Топаловић, а ја сам приређивач. Наравно, издавач ми је уручио одређен број примерака по Закону о издаваштву и ја сам добијене примерке редовно поклањао Србима који су из Отаџбине долазили код мене да ми се лично захвале што сам јавности открио Николу Кавају.

Истовремено покренуо сам 1991. године петицију за ослобађање Николе Каваје из америчког затвора. Ту петицију је потписало 450 000 Срба, док су режимски медији обмањивали јавност да је ту петицију потписало 3,5 милиона Срба, што је ноторна лаж!

Као што се зна, после појаве ЛОВА НА ТИТА створен је мит о теби код Срба. После неколико година, захваљујући тој петицији, ти си пуштен из америчког затвора, дошао си у Србију и ево већ 10 година ниси нашао за сходно да окренеш мој телефонски број, а камоли да ми изразиш елементарну захвалност што сам од тебе створио мит. Из Новог Алактраза писао си ми захвалне панегирике, називајуће ме сердаром, војводом, јунаком и тако даље, што сам ја и тада презирао!

После твог доласка у отаџбину ти си се осилио и заборавио си на свог добротвора кога си уместо захвалности почео срамно да оговараш иза леђа! Нити сам сердар, нити војвода, али јесам принципијелан човек да ти саопштин истину очи у очи, брк у брк, а она гласи: превртљиви љигавче, не излази ми више никада на очи кад си потрошио 10 година да избегнеш сусрет са мном који сам од тебе створио мит и како сам створио мит о ништачовеку чврсто сам решен да га срушим и затражим од српског народа да ми јавно суди због моје несебичне непромишљености коју си ти материјалистички злоупотребио мени иза леђа, шепурећи се непостојећим!

Дошавши у Београд добио си стан од Драшковићевог СПО-а, да би тај исти стан касније продао и сада срамно оговараш истог љигавог Вука Драшковића, кога си хвалио када те купио са једним бедним станом, што није мој проблем већ искључиво твој и управо то довољно говори о теби самом.

Основни разлог што ти пишем јесте твоја дрска лаж да ти дугујем књиге. Ту лаж подло, кукавички, недостојно шириш мени иза леђа по српским земљама тамо где те позову да ти дају бесплатан ручак.

О каквим књигама, бесрамниче, говориш? Је ли о примерцима које је издавач ”Досије” мени дао по Закону о издаваштву као приређивачу двотомног публицистичког дела ЛОВ НА ТИТА, а те примерке, понављам, поклањао сам редовно оним Србима који су код мене долазили да ми се захвале што сам отркио Николу Кавају и створио мит од њега? Је ли о тим књигама реч Никола? Ако је тако требаш да се стидиш док је света и века!

Послао си код мене у Беч једну замлату пре 8 година и том комаду будале сам поклонио комплет мојих књига да ти однесе. Касније си послао код мене бившег Брозовог полицајца Властимира Цекића који је злоупотребио часно гостопримство, поневши се нељудски према честитим људима, што није предмет моје пажње сада.

Предмет моје пажње је твоја имбецилност. Дошао си из америчког затвора Нови Алкатраз као новостворени савремени мит код Срба. И уместо да си ме послушао ти си се одао вашарском србовању на пикницима, а злотвори отимају српске територије, па сада отимају и твоју родну груду на Косову и Метохији, најсветијој српској тапији, а ти служиш као кловн за увесељавање идући од једне до друге бесплатне трпезе јер си неспособан да за себе зарадиш основну егзистеницију!

Изневерио си план да станеш на чело српских патриота. Ниси имао куражи за тако нешто, нити потенцијала јер си најобичнија пуна празнина! Уместо тога дочекао си да зависиш ко ће ти уделити милостињу. Жалосно! Да си слушао онога ко је од тебе створио мит, ти би данас имао своју вилу, своје шофере, своје ађутанте, био би на челу српске националне армије. Не, ниси ти за то! Ти си само за оно што данас јеси, кловн за увесељавање. Уместо ловца на Тита ти си постао најобичнији уловљени ловац који се сам уловио у властитим ловачким причама! Да није тако ти би данас уместо србогладног србождера Броза, чији си пилот био, уловио некога од белосветских протува које су бомбардовале српске земље 1995. и 1999. године и који сада безочно походе Београд као своје спаваће собе захваљујући националном штеточинству и политичком дилетантизму хашких јаничара који воде америчку, немачку, ватиканску и Бог те пита коју све политику уместо српске. Ти си се одлично уклопио у ту трагикомедију. Србујеш на пикницима у дубокој позадини, а злотовори ти пред твојим очима отимају завичај – Косово и Метохију, најсветију српску тапију! Истовремено, окривљујеш мене што сам као приређивач књиге о теби под насловом ЛОВ НА ТИТА добио од издавача одређен број примерака по Закону о издавачкој делатности.

Заиста је дубока твоја плиткоћа Никола, па имајући у виду чињеницу да је тако, немам намеру да губим драгоцено време са интелектуалним пигмејцем и моралним лилипутанцем, али ти витешки унапред кажем, као и увек што сам свакоме унапред витешки рекао: како сам створио мит о теби, тако ћу га и раскринкати, разголитити до краја! Ти знаш да ја имам снаге и одлучности за то, јер то се безброј пута доказало на стази моје доследне борбе против антисрпског континуитета титоизма, слобизма, досизма и актуелног грабизма!

С вером у Бога и у Српство,

Петар Милатовић, уредник ИСТИНЕ, Беч 

 

 

Re: ODGOVOR‎

Van: Redakcija "Istina" (redakcija@istina.at) 

Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 9:12:39

Aan: MILOS OBILIC (srpska.armija@live.nl)

Brate Slobodane,

Ne interesuje me vise onaj od koga sam napravio mit i koji mi je vratio najnizom neljudskoscu.

 

CUCE -KAVAJA I SAVO -STOJE -LENA I SLAVICA

Bio sam Savov gost na njegove molbe Djordju Knezevicu kod koga sam bio odseo da mi on ponudi gostoprimstvo u znak zahvalnosti sto sam lansirao Kavaju u otadzbini. Lepo s njegove strane. Medjutim, u pozadini je bilo nesto drugo. Hteo je da iskoristi moje prisustvo i harizmu medju Srbima da organizuej piknik i skuplja humanitarnu pomoc. Videvsi sta je u pitanju nisma dozvolio da me bilo ko zloupotrebljava. Elegantno sam izbegao da me bilo ko instrumnetalizuje, jer ne zelim da moje ime bude pokrice nekome da pljacka narod, vec neka doticni posteno radi i zharadjuje za egzistenciju kao ostali normalan svet. Ostale price doticnog samonametljivca, po sisitemu rekla-kazala, apsolutno me ne interesuju, narocito ako se ima u vudu moje nakdnadno saznanje da je rec o obicnom lopovu kriminalne proslosti i moje distanciranje je bilo pravovremeno.

 

 

DRAGOLJUB DJOKIC – DJOKINI

PISE: DRAGOLJUB DJOKIC

 

 

Sto se tice podmetanja brojeva Slobodana Milosevica od strane izvesnog Dragoljuba (valjda mislis na Dragoljuba Djokica iz Minhena – rec je o propalici, sektasu i profesionalnom srbomrzitelju!), valjda si mogoa mene licno da pitas, a ne da dnosis ishitrene zakljucke. Medjutim, nije to u pitanju nego si ti onako reagovao upravo zbog Nikole Kavaje, sto viese nije predmet mog interesovanja, vec imam daleko precih obaveza.

Nemam ni malo razloga da se plasim bilo koga, jer takav mi je genetski kod, sto je tebi, verovatno, dobro poznato.

Na tvom sajtu stoji moja slika zajedno sa slikama zlikovca Save Kovacevica Mizare i srbogladnog srbozdera Josipa Broza, dvostrukog zlocinca, ratnog i mirnodospskog. Nas trojica ne mozemo ni u CRKVU!

Broz i Kovacevic Savo su zlikovci, grobari srpskog naroda koji su mi ubili dedu, oca, dva strica, babu i mene sankcionisali do moje emigracije 1983. godine. Dakle, skidaj sa tvog sajta ili moju reklamu; ili zlikovce Broza i Savu Kovacevica, zajedno ne mozemo. Za mene je ponizenje da se moja slika nadje pored slika Josipa Broza i Save Kovacevica!!!

Bratski pozdrav,

Petar Milatovic, Bec

RE: ODGOVOR

Van: MILOS OBILIC (srpska.armija@live.nl)

Verzonden: vrijdag 15 juni 2007 22:07:44

Aan: Redakcija Istina redakcija@istina.at

POMOZ BOG STARINO,
Ogovor cu ti poslati sjutra.
Puno toplih pozdrava
SLOBODAN PIVLJANIN

p.s.

POMOZ BOG BRATE PETRE

EVO PREMESTIJO SAM TVOJU REKLAMU NA DRUGO MJESTO TAKO DA SAM UDOVOLJIJO TVOJOJ ZELJI (RAZUMLJIVO) DA NECES DA TVOJA SLIKA BUDE PORED SAVE KOVACEVICA.

CLANAK SAVA KOVACEVIC NIJE MOJ CLANAK TO JE STVAR -APISA.-

SRPSKA ARMIJA OBJAVLJUJE SVE STO SE DOGADJA ILI SE DOGADJALO NA KRVOVITOM BALKANU.

TVOJ KOMENTAR DOVOLJNO JASNO GOVORI STA TI MISLIS O SAVI KOVACEVICU .

NARAVNO DA SI TI U PRAVU JER NIJE LAKO ZABORAVITI ZLODJELA KOMUNISTA…

SAVA KOVACEVIC JE STRELJAO MNOGO MOJIH STRICEVA KOJI SU BILI CETNICI…

SAVA KOVACEVIC JE STRELJAO MOJA DVA UJAKA MUSICA  KOJI SU BILI CICINI OFICIRI A VASOJEVICKI CETNICI SU STRIJELJALI DRUGA DVA MOJA UJAKA MUSICA KOJI SU BILI TITOVI OFICIRI.

MOJA MAJKA DOBRANA  DIREKTNO POTICE OD STEVAN MUSICA

MOJA POKOJNA MAJKA DOBRANA IZGUBILA JE U DRUGOM SVJETSKOM RATU CETIRI  SVOJA RODJENA BRATA A DESETAK NA OBLJE STRANE  BRACE OD STRICEVA…

MOJU STRINU MILOSAVU BLAGOJEVIC NJENU MAJKU MILICI I SESTRU MACU  NATJERALI SU CETNICI DA GLEDA KAD SU JOJ OCA I SVU BRACU POKLALI RAVNOGORCI U PRISUSTVU DRAZE MIHAILOVICA…

NADAM SE DA SAD U TECEM SVJETSKO RATU KOJI JE NA POMOLU MI SRBI NECEMO UBIJATI JEDAN DRUGOG.

MLADI LJUDI KOJI CITAJU SRPSKU ARMIJU IMAJU SAD PRILIKU DA DOBRO RAZMISLE. A TVOJE OSTRO PERO DACE IM PUTOKAZ…

UBRZO CU TI SE JAVITI OPSIRNIJE.

PUNO TOPLIH POZDRAVA

TVOJ BRAT

SLOBODAN PIVLJANIN

 

 SVETI VASILIJE OSTROSKI -I- 

 

PETAR MILATOVIC – OSTROSKI -II-

Брате Слободане,

SVETI SAVA 

Очигледно да из тебе говори човек у нечовечном времену. Покушаваш сада да спојиш неспојиво, српско-српски ров да премостиш, али данас то, у овим условима, не би пошло за руком ни Светоме Сави, ни Светоме Петру Цетињскоме. Обојица ми морали данас да емигрирају из овакве српско-српске папазјаније, антисрпске Бестрагије.

NJEGOS

Српска коб у XX веку ( о оним ранијим кобима другом приликом), не може се зауставити ефикасно ако се не означи узрок ове најновије коби, а узрок целог зла у Србима у току 20 века  је у АНТИСРПСКОМ КОНТИНУИТЕТУ ТИТОИЗМА, СЛОБИЗМА, ДОСИЗМА И АКТУЕЛНОГ ГРАБИЗМА!

KARADJORDJE

Сваки од ових "изама" поделио је рођену браћу, завадио рођаке, раскумио кумства, разбратио братства. Сети се, поделише се најпре на: партизане, четнике, љотићевце, недићевце. Камо лепе срећеда није било никога од њих, већ да су сви једноставно били – ЉУДИ! И поред толико ровова после наметнутног грађанског рата, Билдерберг група и Трилатерална комисија, односно масони који су нам наметнули Броза и комунизам, кренуше преко Милошевића да "детитоизирају" Тита преко титоистичких кадрова са циљем да задрже титуларе над отетим привилегијама у новим условима и заиграше на карту верско-националног рата 1991. године комунисти који напрасно посташе лажни националисти, а све у стилу оне курве која трабуња о моралу и лопова који блебеће о свом лоповском поштењу ономе кога је покрао. Дакле, још једна подела поред оних постојећих.

KRALJ PETAR -I

После пада Милошевића по систему сјаши Курта да узјаши Мурта напрасно посташе "демократи" најокорелији комунисти и нихови синови. То се назвало еуфемизмом – ДОС одакле је потекао ДОСИЗАМ, да би завршна етапа уништења српске нације била у актуелном ГРАБИЗМУ који покушава да уграби душу и народ остави без душе, сејући смутње, уносећи раздоре и продубљујући све дотадашње.

  Имајући све ово у виду, одговорно тврдим: нема нам спаса без радикалног раскида са АНТИСРПСКИМ КОНТИНУИТЕТОМ ТИТОИЗМА, СЛОБИЗМА, ДОСИЗМА И ГРАБИЗМА.

Тек после тог раскида српски народ може да се врати својим коренима, својим исконским вредностима на темељима Светосавља, најтрајнијег духовног здравља и најчвршћег моралног и националног узглавља! Тада ће Србима бити споредна партијска припадност јер ће сви припадати једној партији – Отаџбини коју воде лидери: Свети Саво, Кнез Лазар, Његош, Карађорђе, Дража, Свети Николај Српски и будући српски светац ЈУСТИН ПОПОВИЋ! Бице им споредна идеологија као што је споредно то што неко навија за овај или онај фудбалски клуб, као што је споредно да неко више или мање обожава ову или ону глумицу и тако даље.

STEVAN NEMANJA

А све до тада ми ћемо пролазити кроз ову наметнуту Голготу коју нам сада намеће ЕУ-ТОПИЈА која није ништа друго до нова Вивилонска кула од карата у којој царују Содома и Гомора са јасним антихришћанксим циљевима.

Међутим, није све тако безнадежно у историји, нити је Српство пропало, нити ће пропасти.

После раскида са АНТИСРПСКИМ КОНТИНУИТЕТОМ ТИТОИЗМА, СЛОБИЗМА,  ДОСИЗМА И ГРАБИЗМА, спас је у чврстом повезивању и стварању ПРАВОСЛАВНОГ ЕКОНОМСКОГ БЛОКА на челу са Русијом, који ће бити далеко моћнији него три оваква Запада! Срећа наша што после Путина долази на чело Русије још чвршћи и доследнији национални Рус ИВАНОВ!

CAR DUSAN

Запад стрепи од тога, а ми на том плану морамо да делујемо. Али да бисмо деловали правилно морамо претходно да расчистимо са АНТИСРПСКИМ КОНТИНУИТЕТОМ ТИТОИЗМА, СЛОБИЗМА, ДОСИЗМА И ГРАБИЗМА, јер и Тита и Милошевића и ДОС и ову тренутну гарнитуру створио је и одржавао управо лицемерни Запад који лије крокодилске сузе после самоубиства детета у шуми, али не зато што се несрећно дете обесило у шуми, него због тога што се то несрећно дете није обесило на тргу да сви виде!

MARKO KRALJEVIC

То је алфа и омега свих српско-српских посртања, мој брате Слободане Митрићу и из вог наметнутог безизлаза постоји излаз, само треба хтети, смети и умети служити свом народу онако Бог служи грешнима. Онај ко свом народу служи онако како Бог служи грешнима тај постаје аристократа неба по овоземаљској плакаоници и у свако доба дана и нићи ужива истовремено гостопримство и Бога и сиромаха, а са тим моралним капиталом купује се цело небо које је свима нама изнад глава!

Братски поздрав,

Петар Милатовић, уредник ИСТИНЕ, Беч

POMOZ BOG PETRE
Mnogo ti hvala na ovako Bogovskom clanku..
Vidis da ti je BOG dao dar da razlucujes psenicu od kukolja..
Ti si potreban MLADOJ SRBIJI vise nego voda u pustinji…
Molim te i kumim te BOGOM samo ovako nastavi..
TVOJI UMNI KVALITETI SU VISINE DRZAVNIKA!
Potreban si SPSTVU sad kad je SRPSTVO na izdisaju, .
IZBEGAVAJ BILO KOM DA SLUZIS KAO PISO-SLUGA.
TI SI DRZAVNIK I TAKO DALJE NASTAVI…
Dace BOG nama SRBIAMA spas dok ljudi tvog kova NELJUBE NICIJE LANCE I AKO SU LANCI OD SUVOG ZLATA…
Mnogo toplih pozdrava
TVOJ BRAT
SLOBODAN PIVLJANIN

VISE INFO:

DA LI JE PETAR MILATOVIC – OSTROSAKI  LAZOV – NIJE – ON JE LAZ IZMISLIJO – ONAJ KO LAZE TAJ I KRADE

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

5 Responses to PETAR MILATOVIC – OSTROSKI

  1. Slobodan Radojev says:

    OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU = NEKOM PETRU MILATOVICU – 
    http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1628.entry

  2. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

     OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU =
    NEKOM PETRU MILATOVICU – OSTROSKOVICU
    http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!5598.entry
     

  3. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Is Petar Milatovic a Liar from Ostrog?
    No, He Invented Lies – Who Lies Also Steals -I-

    http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!268.entry
     
    Is Petar Milatovic a Liar from Ostrog?
    No, He Invented Lies – Who Lies Also Steals -II-
    http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!267.entry
     
     
    WHO PAID FOR THE EXECUTION OF THE KING ALEKSANDAR KRADJORDJEVIC
    BY:DR.SLOBODAN VON PIVA
      http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!258.entry
     

  4. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    „ŠTO GOD TKAŠ, VEZUJ KONCE ZA NEBO" = Covek ili Magarac, nije pitanje vec odgovor=
    PROSLEDI(J)O DUSAN M. STOJANOVIC
    http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!5652.entry

  5. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Zivan Tubic = KO JE KO BIJO U SRBSKOJ ARMIJIhttp://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1991.entry PROFITERI, LIFERANTI, PREVARANTI I OSTALI NEMORALNI ADJUTANTI = PISE DRAGOLJUB DJOKIChttp://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!6744.entry OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU = NEKOM PETRU MILATOVICU – OSTROSKOVICU http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!125.entry ZIVAN TUBIC http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!10067.entryPETAR MILATOVIC – OSTROSKI http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1322.entry DA LI JE PETAR MILATOVIC – OSTROSAKI LAZOV – NIJE – ON JE LAZ IZMISLIJO – ONAJ KO LAZE TAJ I KRADE http://slomibo.spaces.live.com/blog/cns!6CEA2A0D596836B2!287.entry

Leave a Reply

