ZELJKO SLAVKOVIC = BOJKOTUJTE COCA-COLU BOJKOTUJETE AMERIKU

 

 Grb-Srbija -KRUNA   y1pn31KDOoQTghGiV8CdkN-eSP5Y2ARZxHBYr_wncWikID5V_q9rXfnjV2VL7DM_sZHYCK-HKF8_mE  Grb-Srbija -PETOKRAKA-2
  
SRBSKA ARMIJA

SRBSKA ARMIJA JE SRBSKI NAROD!

SRBSKI NAROD JE SRBSKA ARMIJA!

   http://www.crazyprofile.com/scroller/scroller-sign.swf
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

KOSOVO JE SRCE SRBIJE

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

2dakoqs

 

united_states_of_america_fl_md_clruncle-samunited_states_of_america_fl_md_clr

 

coka kola=2 

BOJKOJTUJTE COCA-COLU BOJKOTUJETE AMERIKU

 

 Željko Slavković

 
Emailing: COCA-COLA
Van: Konak PRIZRENSKA BASTA
 
Verzonden:
zaterdag 3 mei 2008 3:07:27
 
 

  
The message is ready to be sent with the following file or link attachments:

 

COCA-COLA

 

Ne, jer je sibol zemlje koja je bila predvodnik u bezumnom bombardovanju Srbije.

Ja, Željko Slavković, ne pijem COCA-COLU od 24.marta 1999. godine iz poznatog razloga vezanog za datum koji sam naveo u ovom tekstu.

Moje sankcije Americi i dalje traju i trajače dok sam živ na način koji je meni moguć da uvedem sankcije Americi.

Neću je piti iako sam je pio i kad je bilo teško doći do tog pića, ja sam je švercerskim kanalina u vreme sankcija koje je Amerika uvela Srbiji bez razloga, nabavljao iz Bugarske jer sam pio od 10 do 12 limenki od 0,33L na dan.

Sigurno je to piće simbol Amerike u meri koliko su ’’Kule Bliznakinje’’ to bile, kao i Pentagon i Bela kuća i kao što su Dušanov Grad u Prizrenu i Mošti Svetog Save bili simbol Srbije i srpskog naroda u celini, za Prokletog Sinan Pašu koji je grad srušio, a Mošti zapalio na Vračaru.

 

Živela SRBIJA!!!

2dakoqs 

KOSOVO JE SRBIJA! 

 

KOSOVO JE SRBIJA

 

 

   http://www.blingyblob.com/glittermatic/holder.swf?message=KOSOVOJESRCESRBIJE!!!&font=fonts/font1.swf&glitter=glitters/glitter18.swf&swfHeight=138&bevel=1&shadow=1&glow=1&blur=0&fade=0&blink=1&fontsize=53&num=18
Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

 

 

=====================================

=======================

=========

Moor info – OT-I-:

info:www.willehalm.nl/operationtwins.htm
Moor INFO – OT-II :

http://www.willehalm.nl/ot2.html

 

 

Moor info – OT-I-:

info:www.willehalm.nl/operationtwins.htm

Moor INFO – OT-II :

http://www.willehalm.nl/ot2.html

 

 

 

SVI VASI KOMENTARI BICE OBJAVLJENI – INTERNET SRPSKE NOVINE NE PRIPADAJU BILO KOJOJ POLITICKOJ STRANCI – MI SE U SVEMU RAZLIKUJEMO OD PODREPASA, KOJI SU U SLUZBI ILI  ISTOCNE ILI ZAPADNE PETE KOLONE… I KOJI MORAJU PRETHODNO TRAZITI ODOBRENJE MOGU LI OBJAVITI VASE KOMENTARE…

SRDACNO

GLAVNI UREDNIK INTERNET SRPSKIH NOVINA

DR. SLOBODAN PIVLJANIN

card1

POSALJITE VAS KOMENTAR

the.serbianarmy@hotmail.com

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

