MUSIC BLAZOV DRAGO S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!

 

  

SRPSKA ARMIJA

 

                                  http://www.crazyprofile.com/scroller/scroller-sign.swf
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

 
MUSIC BLAZOV DRAGO
APSULUTNI REKORDER MARATONA I POLUMARATONA U CRNOJ GORI
OMLADINSKI PRVAK MARATONA U SFRJ-u…
REPREZENTIVAC SFRJ I PRVAK BALKANA U POLUMARATONU…
 
 
 
 
maratonac sa familijom
PORODICA MUSIC
 
 
 
 DRAGOVA CERKA
LELA MUSIC
 
LELA-ANA-UROS MUSIC
LELA & UROS &  ANA MUSIC
 
 
MARATONCI
Drago Music i Merlin Oti sa Jamajke
svjetska i olimpiska šamoionka u sprintu
 

 
S VJEROM U BOGA
SLOBODA ILI SMRT!!!!!
 
Date: Thu, 21 Feb 2008 12:41:45 -0800
From: music_drago@yahoo.com
Subject: pismo
To: Slobodan Pivljanin
 

Pomoz bog brate po krvi i vjeri !!!
Javljam ti se u najtežim trenucima za naše svekoliko Srpstvo. Ne pitam te kako si jer znam da ni jedan pravi SRBIN NE MOŽE BITI DOBRO u ovim teškim trenucima.Kad gubimo srce svoje nacije i naroda,gubimo temelj našeg postojanja. Znam koji su Srbi danas dobro i koji se dobro osjećaju to nije teško pogoditi to je ološ poput nakaza čovječijeg i srpskog roda Kandićke,Biserko,Kovačevićke i onog ulickanog špijuna Čede Jovanovića itd. Njima će bog da sudi a istorija će ih pamtiti kao naslednike Vuka Brankovića. Daleko od njih nijesu ni poneki Crnogorski političari koji pogaziše Njegoša kao i poslednjeg Crnogorskog suverena Kralj Nikole. Ko da je himnu Onamo Namo pisao neko drugi a ne sami on. Prizivaše on Prizren i Pećku patrijaršiju a danas se u grob prevrće kad mu ovi što se kobajagi prestavljaju Crnogorcima vidi šta rade. Kosovo nam otimaju ljudi kojima je svaka taraba na Kosovu starija od njihove istorije. Ti jebeni Ameri kojima treba da na vlast  dođe ona pušikura Levinski zajedno sa ovom Hiliri Klinton. Najveći krivac za otimanje naše svete zemlje jes crvena kuga taj korov od komunizma i onaj prevarant mali Joža. koji naseliše svetu zemlju sa tim Šiptarima.

STEVAN MUSIC BY: IRIS & SLOBODAN

 
Mi Srbi treba da odmah maknemo onaj njegov grob sa Dedinja jer je to proklestvo.
Poručujem svim Srbima ma đe se oni nalaze da se ne predamo,no d borba bude neprestana. Mi imamo Njegoša,Teslu,Cvijića,Andrića,Vladiku Nikolaja itd. A koga oni imaju Buč Kasidija,Sandasa Kida,Ramba. Objavi mi ovo na Internet Srbskim novinama. Poz.S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!
 
MUSIC DRAGO
 
DIREKTNA LOZA DRAGA MUSICA:
LEGENDARNI KOSOVSKI JUNACI , BRACA STEVAN I LAZAR MUSIC
 

SMRT STEVANA MUSICA – BOJ NA KOSOVU  VIDOVDANA 1389 GOD.- BY: IRIS & SLOBODAN 

 

SELO PRAGA    =  DRAGOVA MAJKA 

 

MOOR INFO:

=SRPSKA ARMIJA=

SRPSKA ARMIJA

MUSIC BLAZOV DRAGO – S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!

http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1563.entry

 

SRPSKA ARMIJA Br.7 – THE SERBIAN ARMY Nr.7 – L’ARME SERBEE Nr.7

  http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!125.entry

 

  =INTERNET NOVINE SERBSKE=

 
 =the serbian army=
THE SERBIAN ARMY
 
  

SRPSKA ARMIJA Br. 7 – THE SERBIAN ARMY Nr.7 – L’ARME SERBEE Nr.7

http://theserbianarmy.spaces.live.com/blog/cns!47B15BA320227F3!1145.entry

 
 
DRAGO BLAZOV MUSIC 
 

INTERNET NOVINE SERBSKE: SADRZAJ 1 = INDEX 1

MUSIC BLAZOV DRAGO – S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!! http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!1684.entry
internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!1842.entry – 96kIn cacheGelijkwaardige pagina’s

INTERNET NOVINE SERBSKE: MUSIC BLAZOV DRAGO – S VJEROM U BOGA

INTERNET NOVINE SERBSKE: MUSIC BLAZOV DRAGO – S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!
internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!1684.entry – 59kIn cacheGelijkwaardige pagina’s
Meer resultaten van internetnovineserbske.spaces.live.com »
 
SRPSKA ARMIJA: MUSIC BLAZOV DRAGO S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!
srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1563.entry – 59kIn cacheGelijkwaardige pagina’s

SRPSKA ARMIJA

MUSIC BLAZOV DRAGO – S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!! http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1563.entry
cid-979603d395f3b99f.spaces.live.com/?mkt=nl-NL&partner=Live.Spaces – 230kIn cacheGelijkwaardige pagina’s

THE SERBIAN ARMY: DRAGO BLLAZOV MUSIC – S VJEROM U BOGA SLOBODA

MUSIC BLAZOV DRAGO. OMLADINSKI PRVAK MARATONA I POLUMARATONA U CRNOJ GORI. REPREZENTIVAC SFRJ I PRVAK BALKANA U POLUMARATONU… maratonac sa familijom
theserbianarmy.spaces.live.com/blog/cns!47B15BA320227F3!1527.entry – 53kIn cacheGelijkwaardige pagina’s

 

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

2 Responses to MUSIC BLAZOV DRAGO S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!!!

  1. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Pomaže bog,
    Vidim objavio si onaj moj članak na internet srpskim novinama. Zahvaljujem ti na tome. Rekao sam ti da mi ispraviš ono jer sam ja apsolutni rekorder Crne Gore u maratonu i polumaratonu.
    Moramo da svi Srbi danas trčimo najteži maraton u pravom smjeru. Ima i onih koji trče u suprotnom smjeru kao one prodane duše poput Kandićke,Čede i ostalih protivnika Srpstva.
    Ja znam brate šta si ti radio. Tako je to u to vrijeme jer nas je ta kuga crvena zatrovala.Zatvarali su nam crkve,nijesu nam dali da se krštavamo. Učuli su nas da nam je Tito sve i majka i otac i da njega najviše volimo. Ko tako nije mislio završio bi u ćorku.Sjećaš se one priče kako je Jože ukrao sa tavana svinjsku glavu pa je posle ga uhvatio proliv. To je bilo u čitankama mi smo to učili.Morali smo znati kad ga je uhvatio proliv,pa ona priča sa psom na drvaru itd.Danas je to sve  smiješno. 
    Kako nas ne učiše o Svetom Savi,Njegošu, itd. No o Marksu,Lenjinu i naravno o prevarantu Josipu.
    Brate,pa našu svetu zemlju su naselili tim Šiptarima Tito i njegovi podanici.Davali su im zemlju i sve ostalo.Pa presjednik SFRJ ja bio Sinan Hasani bez našeg državljanstva.
    Ja Broza i našeg legendarnog Čiču ne mogu upoređivati mikako. Čiča je studirao na Sorboni a ovaj je bio bravar i prvi razred ponavljao. Srećom u mojoj porodici nije niko imao crvenu knjižicu.Ti znaš da je moj stric Drago čije ja ime nosim bio zamjenik komandanta Drugog Kosovskog bataljona i da su ga Tito i ostali gurnuli sa Srpskom omladinom na Sremski front i tamo izginuli.Njegovu ženu su Šiptari silovali i na Kosovu a moj pokojni brat od strica koji je bio sa njom se posle razbolio i mlad umro.
    Znaš da su mog drugog strica Slava ubili Partizani jer je bio u pravu otađžbinsku vojsku to jest u Četnike. Moj treći stric Dragutin je bio oficir Kraljeve vojske.Posle rata je bio često izložen progonu jer je održavao našu crkvu u selo Pragu.
    Mi ne znamo đe je grob našeg Čiče jer se i njega mrtvog boje ti komunisti.
    Ovi na vlasti su sve Komrovečki đaci. Ali se Srpska mladost budi, vraće se putem Svetog Save ide Savinim stopama,pije vodu sa Savinog izvora. Tako ćemo i nastaviti i okretati se tamo put istoka đe su se naše vladike i preci okretali put naše Slovenske braće. I to one braće do oktobarske revolicije. Crvena kuga je prvo napale našu Rusku braću pa onda i nas.
    Kauboje ćemo ostaviti Čanku,Čedi,Rospiji Kandić itd.
    S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!  

  2. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    POMOZ BOG DRAGI  BRATE DRAGO !Hvala na pismu..Objavijo sam ti i ovo pismo ispod tvog clanka kao reakcije……. tvoje misljenje je vrlo poucno za mnoge istaknute SRPSKE BORCE..Meni je poznato sve o mojoj hrabroj plemickoj ujcevini i uvek sam bijo na vas ponosan…Sto se tice Cede on je zbilja poseban pojam, verovatno da je droga svoje ucinila i unistila mu mozdana tkiva.. jer sam cuo da se drogirao..Za Canka i Kandicku nemam mnogo podataka , svi clanci u vezi njiuh su dobro dosli………………….Sto se tice Groba Besmrnog CICE ja sam objavijo gde se nalazi taj grob pa kom opanci kom obojci…Puno pozdrava Voli te tvoj bratSlobodan

Leave a Reply

