Чудо једно шта се све ради ???!!!‏

 

 Grb-Srbija -KRUNA   y1pn31KDOoQTghGiV8CdkN-eSP5Y2ARZxHBYr_wncWikID5V_q9rXfnjV2VL7DM_sZHYCK-HKF8_mE  Grb-Srbija -PETOKRAKA-2
  
SRBSKA ARMIJA

SRBSKA ARMIJA JE SRBSKI NAROD!

SRBSKI NAROD JE SRBSKA ARMIJA!

              http://www.crazyprofile.com/scroller/scroller-sign.swf
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

KOSOVO JE SRCE SRBIJE

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

 

 
 
 

BOGORODICA BY IRIS & SLOBODAN
 
xUhbo1712560-02
sava1
SVETI SAVA
 
 

 
     
SRPSKA HIMNA
 

 

Чудо једно шта се све ради ???!!!‏

 

  

 

  
Душан М. Стојановић  

Date: Mon, 22 Sep 2008 16:14:02 +0200
From: dusanmstojanovic@googlemail.com
To: the.serbianarmy@hotmail.com
Subject: Чудо једно шта се све ради ???!!!

Помаже Бог Драги Брате Слободане,

читам све твоје дописе и онда их прослеђујем даље и морам Ти рећи да сам запањен са свим овим догађајима и издајама које већ 1000 година траје на тлу наше отаџбине и свугде у расејању.

Жалим што нисам у могућности што већ деценијама говорим и пишем, да једна неправда несме да  се са другом замени и за све то ми треба око 50.000 затворских места да би се напаћени Православни СРБСКИ НАРОД коначно са безбожницима, незнабожцима, душманима, јеретицима, цинцарима, хазарима, жидовима, чифутима, комуњарама, мафијашима, издајицама, лакејима и ЕУ, НАТО, зликовцима коначно старе рачуне од 100 година "наплатио".  

Видим и сам и сваки дан борим се против свих г.н. у послењих 50 година док нисам био са татине стране упознат шта и како је то све било. Да се поновим опет да ми је деда Василије Петра СТОЈАНОВИЋ био прота у Пакрацу је учио богословију, а био  учитељ  у Чајничу до 1912. године када су забранили СРБСКЕ ШКОЛЕ у Србији, и онда добио премештај у Требиње где се и мој покојни тата Мирослав родио 1913. године. Још ми је деда Василије говорио у то време да смо одрасли и да нама не требају тутори када су нам узели БиХ под своју команду аустријанци.

И сам знаш "да крв није вода" и да су гени нешто што само свевишњи Господ Бог даје и можеш да се увериш када и сам са поносом могу да кажем да сам и после 40 година расејања увек био и остао православац и СРБИН јер никад анисам помишљао да узмем неко друго држављанство (а можем да имам најмање три (Србско, републике СРБСКЕ, црногорско, мађарско, аустријско, немачко, америчко јер као што и Ти сам знаш за паре се све може купити како на западу тако и данас на Балкану итд.. итд…

 


Ја сам био у петак 19.09.2008 у Бечеју (3. по величини на Балкану после Врачара и Чуруга),  јер је била Слава Бачке Епархије и одржавала се ове године у Бечеју. Служио је владика јегарски Порфирије, јер је наш владика Иринеј био на "службеном путу" у Украјини.

 

 


Сви СРБИ могу да се и сами увере како је било некада у Бечеју колико су били велики верници и богати  и да нису штедели на храму СПЦ да се уради (пре 150 година).

 


Обишли смо још два манастира (женски (руски) Јехомије и мушки Ковиљ) као и у Зрењанину стару сркву )некад била пијаца ту) где је Отац Анђелко од комуњара све повратио и дао да се лепо реновира.

 



То ми је и било први пут у мом животу у 60. години, да сам се од једног те истог свештеника у два различита храма СПЦ  причестио. Ту сам и срео бивше ђаконе, и проте из наше СПЦ у Суботици којих је било 7 и сада с еналазе по друхим парохијама у Бачкој.

 

 



У прилогу Ти шаљем пдф  манастираСветих Арханђела Михаила и Гаврила из Ковиља, за рекламу и да сви виде и прочитају како је то дивно. Јако много пара се треба још уложити како је замишљено и зацртано, јер се стално ради на манастирским објектима.


С братским поздравом

Раб Христов

Душан М. Стојановић

ПС. Имам Густав Дорее у оригиналу ко 1830 година

 

 

 

2008/9/21 SRPSKA ARMIJA <the.serbianarmy@hotmail.com>
DRAGI DUSANE,
TREBA DA SHVATIS DA JE ZAVERA PROTIV SRPSTVA VELIKA…
MI SMO BILI NA PRAGU POBEDE.. ALI IZNUTRA SMO IZDATI…
IZDAJA SE NASTAVLJA..
SAMO VIDECES.. SRBI CE SE PROBUDITI…
MOZDA CES TI TO SVE DOZIVETI..
ZA MENE VISE NEMA SPASA..
JA SAM CINIJO KOLIKO SAM MOGAO… ALI TELO MI JE OBOLELO..
NEZABORAVI DA SAM VISE OD 18 GODINA LEZAO U TAMNICI….
MUCILI SU ME DAN I NOC..
A SVE BI TO LAKO PREBOLIJO DA NIJE IZDAJE IZ NASE SREDINE…
GUBA IH OGUBALA.. DABOGDA….
 
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN
 
P.S.
EVO TI SLIKA POKOJNIH MOJIH POBRATIMA. IVANA I TOMA A IZA NJIH NALAZI SE TVOJ IMENJAK I PREZIMENJAK = NISKI

 

PROF.DR.JOVAN DERETIC DRKADZIJA PRVOG STEPENA

http://sites.google.com/site/theserbianarmy/Home/dr-jovan-deretic

 

OPERATION TWINS : JANUARI 1982 = 11/9 2001 & 11/9 2008

http://sites.google.com/site/theserbianarmy/Home/operation-twins-januari-1982-11-9-2001-11-9-2008

 



Date: Sun, 21 Sep 2008 13:56:04 +0200
From: dusanmstojanovic@googlemail.com
To: the.serbianarmy@hotmail.com
Subject: Одличан допис и има на жалост свих нас, им ајако много сличних састанака, сабора, итд… итд… !!!

Помаже бог Брате Слободане,

нисам за пискарање и интернет недељом и празницима али свевишњи Господ Бог и у мени мој Свети Дух вели погледај и види шта се дешава.

На сву нашу жалост, могу да још много таквих и сличних састанака, сабора итд… итд… напишем јер сам био такођер у неколико организација, друштава итд… (један од првих оснивача и секретар Србског културног клуба "Свети Сава" ев. Минхен, секретар у Слободној Србској православној црквеној Општини  "Свети Сава" ев. Минхен, организацији Србских Четника "Равна Гора ев. Минхен" и као активан члан и 1. спонзор у "СК Србија ев. Минхен" члан и спонзор "Крајина" ев. Минхен, итд…. итд…

Био сам на многим саборима, седницама, састанцима како код мојих у Минхену, али и по читавом свету а између осталога и у Чикагу и то још са братом Ратком Максимовић са Жабљака  и доста је било сличних догађаја као што је и овај твој прилог из Чикага. Поједине у допису знам лично и не коментариђем ништа.

Ја сам у међувремену научио да треба барем 100 кг соли да поједем са неким да бих могао да га упознам. Све остало је пролазно и данас једно а сутра друго.

Док сам био у могућности да будем спозор сви су имали и на све стране сам делило увек великодушно и драге воље.

У последњих седам година нисам више у могућнисти, ситуацији да спонзоришем и данас видим ко су ми остали прави истинити пријатељи православни хришћани, а ко безбожници, незнабожци, улизице, попусгаре, лицемерни, покварени, лопови и којекакви олош са којим
на сву срећу моју, немам више никакве контакте, је рих избегавам.

Сада је опет она наша стара изрека на делу и ценим: Породицу и родбину, не можеш да бираш, али пријатеље и те како можеш да бираш.

То Ти је то Брате Слободане, ужас један каквих нас све има.

Са овим дописом си Брате Слободане опет доказао да је истина спора али за све достижна.

Сачувај ме Драги и Истинити Господе Боже,  злих духова и злих људи.

С братским поздравом

Раб Христов


Душан М. Стојановић

ПС. Наша једна стара изрека каже:
Сваки лонац има свој поклопац !!!  
 
       

2008/9/21 SRPSKA ARMIJA <the.serbianarmy@hotmail.com>

 

NI PO BABU NI PO STRICEVIMA
VEC PO PORAVDI BOGA  PRAVEDNOGA…
                                                            
KAD STADOSE BOJA VOJEVATI
POMOZ BOG SRBINE JUNACE !
KAD STADOSE PLIJEN DIJELITI
ODAKLESI NEZNANA DELIJO !
 
 
….SVE JE POCELO DAVNE 1986 GODINE… 

NA TAJNOM ZBORU NA RAVNOJ GORI DONETA JE ODLUKA DA SE MORA SVIM SRESTVMA  OSLOBODITI NASA POROBJENA OTADZBINA…

SVE JE TO OBJAVLJENO U SRPSKOM EMIGRANTSKOM BILTENU

SRPSKI GLASNIK

JULI – AVGUST 1986 GODINE

KOG SU UREDJIVALI

DR.MILORAD.G. MARKOVIC

I NEKI

MILOS O. VUJINOVIC

BILTEN JE IZLAZIJO U ARIZONI U SAD..

TADASNJI JUGOSLOVENSKI REZIM BIJO JE SOKIRAN..

UBRZO SU PREKO DOUSNIKA USTANOVILI DA JE ZBILJA OTPOCELA KONTRA-REVOLUCIJA..

ALI NISU MOGLI DA DODJU DO PODATAKO KO JE SVE TO ORGANIZOVAO..

TRAGOVI SU VODILI U AMERIKU….

JUGOSLOVENSKE KOMUNJARE SALJU SVOJE NAJBOLJE SPIJUNE ( KURJAKA DRASKOVICA I NJEGOVU VUCICU, LJUBA TADICA,  DR. VOJISLAVA SESELJA I KOMPANIJU) U AMERIKU DA PO SVAKU CENU PRONADJU ZAVERENIKE KOJI SE KRIJU IZA PLANOVA DA SRUSE TRULI KOMUNIZAM …

ALI BEZ USPEHA..

DR.MILORAD G. MARKOVIC

NIJE HTEO DA OBELODANI PRAVI IDENITET

MILOSA. O. VUJINOVICA…

KOMUNJARE VRACAJU SVOG NAJBOLJEG SPIJUNA IZ AMERIKE

SLOBODANA MILOSEVICA DA SPRECI, STA SE MOZE SPRECITI..

SLOBODAN MILOSEVIC POSTAJE "LIDER" JUGOSLVENSKOG REZIMA ..

OTPOCINJE LAZNA KAMPANJA DA BI SE UGUSIJO NOVI SRBSKI USTANAK…

 

JUGOSLAVIJA ZAHTEVA OD AMERIKE DA PRONADJU MILOSA O. VUJINOVICI I DA IM GA PREDAJU U RUKE….

CIA VRACA IZ ZAPADNE EVROPE SVOG NAJBOLJEG AGENTA DR.JOVANA DERETICA SA ZADATKOM DA ISPITA, KO SE KRIJE IZA KONSPIRATIVNOG IMENA MILOS O. VUJINOVIC….

ALI NI DR.JOVANU DERETICU TO NEIDE ZA RUKOM..

JUGOSLAVIJA IPAK USPEVA PREKO SRPSKE PRAVOSLAVNE CRKVE U AMERICI DA KOMPROMITUJE GLAVNE UREDNIKE SRPSKOG GLASNIKA

SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA DOZIVOTNO  ZIGUJE.. DR.MILRADA G. MARKOVICA I MILOSA O. VUINOVICA GDE TAKODJE STROGO ZABRANJUJO SVIM VJERNICIMA DA POMOGNU TU DVOJKU U BORBI PROTIV KOMUNIZMA…

 

UBRZO ZATIM DR.MILORAD.G.MARKOVIC IZCEZAVA SA OVOG SVETA..

POSTOVANI CITAOCI SRBSKE ARMIJE

POSTAJETE SVEDOCI ZBIVANJA ISPOD ZITA…

MOZETE OPET NEKOLIKO DECENIJA KRITI ISTINU…

ALI NEZABORAVITE, SAD STE SAUCESNICI U ISTINI …

ILI ZELITE DA SVE OSTANE VECITO ISPOD ZITA..

SAMI ODLUCITE NA KOJU CE TE STRANU..

POZDRAV

"MILOS O. VUJINOVIC

SESTRIC DUSANA SILNOG"

ODNOSNO

SLOBODAN SLOBODAN

 

SRBSKA ARMIJA BR.23 = VIDOVDANA 1998 GODINE=CIA I KONTRA REVOLUCIJA U JUGOSLAVIJI

http://sites.google.com/site/srbskaarmija/Home/srbska-armija-br-23-vidovdana-1997-godine
 
 
 

 

======================

===========
===
 
 

 

SRBSKA ARMIJA NE ODGOVARAJU ZA SADRZAJ OBJAVLJENIH CLANAKA I KOMENTARA. MISLJENJA IZNESENA U CLANCIMA ILI KOMENTARIMA SU PRIVATNO MISLJENJE AUTORA CLANKA ILI KOMENTARA I MOZDA NE PRESTAVLJAJU STAVOVE REDAKCIJE SRBSKE ARMIJE..
 

SVI VASI KOMENTARI BICE OBJAVLJENI – SPBSKA ARMIJA NE PRIPADAJU BILO KOJOJ POLITICKOJ STRANCI – MI SE U SVEMU RAZLIKUJEMO OD PODREPASA, KOJI SU U SLUZBI ILI  ISTOCNE ILI ZAPADNE PETE KOLONE… I KOJI MORAJU PRETHODNO TRAZITI ODOBRENJE MOGU LI OBJAVITI VASE KOMENTARE…

SRDACNO

GLAVNI UREDNIK SRBSKE ARMIJE

DR. SLOBODAN PIVLJANIN

 

card1

POSALJITE VAS KOMENTAR

srpska-armija@hotmail.com

 

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

