Zivan Tubic = KO JE KO BIJO U SRBSKOJ ARMIJI

 

 

    y1pn31KDOoQTghGiV8CdkN-eSP5Y2ARZxHBYr_wncWikID5V_q9rXfnjV2VL7DM_sZHYCK-HKF8_mE  
  
SRBSKA ARMIJA

SRBSKA ARMIJA JE SRBSKI NAROD!

SRBSKI NAROD JE SRBSKA ARMIJA!

                          http://www.crazyprofile.com/scroller/scroller-sign.swf
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

KOSOVO JE SRCE SRBIJE

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

 

  
 
 
SLOBODAN PIVLJANIN
PARTIZANSKO & CETNICKI SIN

 
 
Zivan Tubic
KO JE KO BIJO U SRBSKOJ ARMIJI

 

 


Date: Sun, 16 Nov 2008 15:54:34 +0100
From: nsadjanin@gmail.com
To: srpska.armija@live.nl
Subject: Re: Dragi brate Slobodane Mitricu

Dragi brate Slobodane Mitricu

Mogu ti reci da nisam bas kao ti prosao u emigraciji ali opet imao sam svoje muke. Ja u stvari nikada nisam dobio azil a bio sam u emigraciji od ’80 do 93 godine. Bilo je da su mi davali boravak po tri dana, nedelju dana, mesec dana. Za tih trinaest godina ja nisam nikada imao radnu dozvolu nego samse vukao po tim lagerima. To najbolje zna nas brat Dragoljub Djokic, on je o tome pisao i on je ujedeno jos gore prosao od sviju nas. Radili smo na crno kojekakve poslove, dobijali od nasih starih emigranata cetnika po neku kintu za preziveti. Ja mislim da je tebi Dragoljub sve potenko pisao o svom stradalnistvu. Znaci, ja sam malo bolje prosao od Djokica iz razloga jer nisam imao familiju. Veruj mi da nismo cesto imali ni za cigare niti za hleb. Medjutim,bili smo tvrdi i odlucni jer smo znali sta nam je cilj. Ali, kao sto znas Dragoljub je posrnuo i otisao na stranu zene u njenu sektu. Ja i pored te cinjenice i dalje tvrdim da je tojedan izuzetno castan i posten covek i Srbin. Cak mozda i najbolji od Srba u srpskoj emigraciji. Meni i Djoletu je uvek bilo dobro jer nismo imali velike prohteve, sta smo imali to smo imali i delili.

Moj cilj,kao i Djoletov, bio je otvoriti oci srpskoj omladini i svim Srbima i Srpkinjama sirom sveta oko toga sta se desilo ’41-’45 godine. Ko su bili partizani a ko cetnici, ljoticevci i nedicevci. I da ti ne pricam dalje. Znaci, jednom za svagda istina mora da izadje na videlo, ta istina je i bila cilj za koji smo se zalagali ja i Djokic.

 

 

DRAGOLJUB DJOKIC – DJOKINI
Da li si zaboravio da si 27.04.1992 godine mene imenovao za organizacionog sekretara Srpske Narodne Armije i da si mi ti taj dekret licno dostavio u Taukirhen kod Minhena – Nemacka. Secas li se sta namje tim povodom bio cilj. Tebi, pokojnom Kavaji, Djokicu i meni.

Znaci, nas cetvoro smo kako smo zamislili mogli da srusimo kompletan aparat Slobodana Milosevica. I to samo sa istinom jer Srbi vole istinu i pravdu. Danasnja omladina i svi Srbi moraju saznati istinu. Ta istina nece isplivati na videlo budemo lio o njoj i dalje cutali. Meni su ostavili u amanet, stim da imam i neke papire, svi pokojni casni i posteni emigranti dosta usmenog materijala. Kao sto rekoh, to moje usmeno imam i na papiru. Ti o kojima ti pisem ovom prilikom i na koje se pozivam su sledeci; Mane Pesut, Rajko Tomovic, Nikola Dilkic, Dr. Lalic, Dr. Zigic, Bozidar Sukovic, Radoman Tomovic, Vlado Cudic, Nikola Joksimovic, Vojin Milic, Janko Srdic i da ne nabrajam dalje.

Ovo gore navedeno su sve ljudi koji su preziveli i pregrmili rat i ratna desavanja. Oni koji su nazivani zlikovcima i ubicama,koljacima i sl. Zbog toga jednog dana mora konacno i za sva vremena izaci istina na videlo oko toga ko je i sta radio u ona vremena. Dacu samo jedan primer; doleti seljak sumadijski u stab kod Cice – Ravna gora i poce; – Gospodine pukovnice pomagajte Vasi cetnici kod nas u selu kolju i pale. – Nemoj reci?! odgovara mu Cica. To je reon kapetana Racica, dovedite mi ga odmah ovamo. Racicu, gde su ti ljudi zapitao je Cica. Pa znas Cica da ja bez tvog odobrenja nista ne radim odgovara ovaj. Izaberi stotinu ljudi i spusti se dole u selo da vidis o cemu se radi – naredjuje Cica. Tako i bijase, ode Racic sa ljudima dole. Te koje je zatekao da kolju i ubijaju sredio je na brzinu – nesto pobio nesto zarobio. Tada je sa zaprepascenem izustio; – majku mu, pa ovo nisu cetnici vec preobuceni partizani. Zar si ti Milisave u cetnicima zapita jednog od zarobljenih Racic za koga je inace znao da je u partizanima. Ovo je samo jedan od primera.

Da se ne lazemo, naravno da je zlocina od strane cetnika bilo i da se za te zlocine zna. To niko ne pobija, svaki rat je prljav. Medjutim, ovim gore primerom sam zeleo da ukazem na to cime su se komunisti sluzili.

Brate Slobodane, ne znam da li si ikada bio na Ravnoj gori – ja i dan danas odem tamo i svedok sam cinjenja od strane komunista koje nikako ne ide u prilog cetnickom pokretu vec se naprotiv nakaradnom koreografijom taj cestiti pokret zeli izvrgnuti ruglu. I dalje se prikazuje kako cetnici masni i sa rukama zderu, nozevima seku i cerece mesinu sa raznja, zapijaju se, peku se volovi i jaganjci, prasici i sl

Inace, kada vec govorim o ovoj pojavi,zelim da naglasim da i to sto rade prodaju  po ceni koja je skuplja od bilo koje cene u bilo kom restoranu i kafani. Pice da ne pominjem. Dalje, ako jedna sajkaca na primer kosta deset eura na Ravnoj gori tog krojaca bi trebalo za jaja obesiti na neko drvo. Jer, zna se od kakvog se materijalakroji sajkaca i kolika je cena krojenja. Ja sam svojevremeno u Minhenu prodavao grbove – kokarde. G-din Dragan Pantelic koji je inace poreklom iz Kragujevca i bio je Nediceva straza, imao je svoju stanc radnju graversku u kojoj je radio sve graverske poslove. On je stancovao kokarde o kojima ti pricam i meni ih je licno prosledjivao. Na taj nacin preko mene je u Srbiju otislo preko 200.000 grbova – kokardi. Ja sam tom prilikom duzio komad po tri tadasnje marke jer je u stvari sav taj posao sa materijalom toliko zaista i kostao, bez bilo kakve dobiti. Po toj ceni sam i prosledjivao dalje, dole u Srbiju. Zamisli gde bih danas bio da sam se ugradio makar jednu marku na toliku kolicinu. Ja to nisam zeleo, naravno. Iste te kokarde medjutim kasnije sam cuo da su prodavane po 10-15 maraka u Srbiji i po Ravnoj gori. Eto kakvom su se rabotom sluzili kojekakvi srpski dusebriznici i "patriote". Ovo je samo kap u moru. Gde su mnogo ozbiljnije stvari.

Za sada toliko, sa Verom u Boga za kralja i Otadzbinu

Zivan Tubic

 
  
 
 
SLOBODAN PIVLJANIN
PARTIZANSKO & CETNICKI SIN
 
 
DRGI ZIVANE
 
OVDE DOLE PRONACICES NEKOLIKO IMENOVANJA ODNOSNO KO JE KO BIJO U SRBSKOJ ARMIJI
 
 
ISTINA JE DA SI TI IMENOVAN za organizacionog sekretara Srpske Narodne Armije PO ZAHTEVU MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU DRAGOLJUBA DJOKICA .
 
SVA IMENOVANJA PA I TVOJE SU PREHODNO RAZMATRANA OD SPECIJALNE KOMISIJE GDE SE ONDA PRISTUPILO ZVANICNOM IMENOVANJU.. KOJA SAM JA NAPOSLETKU KAO VRHOVNI KOMANDANT POTPISIVAO..
DO DUSE IMA I ONIH KOJE SMO IMENOVALI "DRKADZIJOM PRVOG STEPENA" KAO NAPRIMER  DR.PROF. JOVANA  DERETICA =  ZATO STO JE ZAHTEVAO DA SE IZVRSI POKOLJ NEDUZNOG SIPTARSKOG SANOVNISTVA..
NARAVNO DA SAM TAKVU BAGRU NA VREME OTSTRANIJO IZ SRBSKE ARMIJE I VLADE U EGZILU SLOBODNE DRZAVE SRBIJE..
KOLIKO SE JA SECAM A TO SVE SE MOZE DOKUMENTOVATI (SRECOM DOKUMENTACIJA SE NALAZI NA SIGURNOM MESTU) IMENOVANO JE NA VODECE POLOZAJE NEGDE OKO 1000 (HILJADU) NAPREDNIH SRBA IZ SVIH KRAJEVA BIVSE JUGOSLAVIJE.
NERAZUMEM OTKUD TI TA GLUPOST DA TRABUNJAS O NEKOJ CETVORCI..
 
VLADA U EGZILU SLOBODNE DRZAVE SRBIJE  OSNOVANA JE U VREME KAD NIJE BILO MOGUCE U POROBLJENOJ OTADZBINI IZACI NA SLOBODNE IZBORE..
 
DO DALJNJEG  VLADA U EGZILU SLOBODNE DRZAVE SRBIJE JE SMRZNUTA…
 
SVI ONI KOJ ZELE DA PROMENE SADASNJU VLAST IMAJU MOGUCNOST TO LEGALNIM ZVANICNIM PUTEM..
 
JA NEVIDIM OVOG MOMENTA DRUGI NACIN DA SE ISTA PROMENI DO DA IZADJEMO NA IZBORE I DA NAROD ODLUCI KOG ON RADIJE HOCE… TU IZDAJNICKU BANDU KOJA SURUJE SAOKUPATOROM ILI NAS…
 
SRDACNO
SLOBODAN PIVLJANIN
 
 
 
 

117
158
2
229
deretic i babic
SA=11=262
SA=11=270
SA=6=117
SA=6=219
SA=7=160
SA=7=231
SA=EXTRA=18
SA=EXTRA=22
SA=EXTRA=23
SA=EXTRA=24
SA=EXTRA=25
SA=EXTRA=38
SA=EXTRA=83
SA=EXTRE=1
SA10=196
SA11==337
SA11=271
SA11=337 (2)
SA11=337 (3)
SA11=367
SA12-300
 
PROF.DR. JOVAN DERETIC
 
SA12-720
SA12-725 (2)
SA7=230
SA8=143
SA8=172
SA8=62
SA9=2
SA9=228
 
 Dragi brate Slobodane Mitricu‏

Van:

 black boy (nsadjanin@gmail.com)

Verzonden:

zondag 9 november 2008 18:00:57

Aan:

SRPSKA ARMIJA (srpska.armija@live.nl)
Ovo sa Trbicem mi nije jasno. Niti pojam imam ko je taj covek. Licnog sam misljenja da je u pitanju Zdravko Maslar.
 
Stose tice brata Dragoljuba Djokica on nije los covek. Nije lopina, prevarant ali je otisao predaleko po pitanju religije. Prica mi pricu koja je neverovatna i koja meni nije bliska za razumevanje. I dalje ipak tvrdim da je on dobar covek i da nije zlonameran.
 
Sa njime kontakta nemam pa skoro deset godina. Za razliku od njega Petar Milatovic je maher za izvrtanje teza i "sminkanja" cinjenicnog stanja. Posebno kada su pare u pitanju. Mene licno par puta je navukao na pricu i na tanak led. Znas i sam koliko je slatkoreciv.
 
Njega non-stop UDBA kao juri da likvidira dok on u isto vreme zivi ko beg u Becu. Cista izmisljotina i farsa dosledna jednog Petra Milatovica.
 
Kad je on u pitanju mogu ga slobodno porediti sa onim pijacnim sibicarima. Uvek na dobitku jer samo on zna gde je kuglica kada su pare u pitanju.
 
Brate Slobodane ja sam castan i posten Srbin koji je tesko najebao sbog tog svog postenja. To i Djokic moze da ti potvrdi. Radio sam ono sto niko nije smeo i sve sto sam konstruktivno predlozio bilo je u samom zacetku sputavano. Toliko za sada. Ostajemo i dalje u kontaktu. Zurim na posao.
 
Sa verom u Boga za Kralja i Otadzbinu!
 
Zivan Tubic
 ======================================================
=================
=== 

         

    

    
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

  

 

SLOBODAN PIVLJANIN
PARTIZANSKO & CETNICKI SIN
 

 JEDINI NACIN DA SE SRPSKOJ NACIJI I COVECANSTVU POMOGNE JE PUTEM LEGALNIH PARLAMENTARNIH IZBORA.. U NARODNOJ SKUPSTINI TEK MOZEMO DA STVARAMO NOVE I MENJAMO STARE ZAKONE.. DRUGIM PUTEM , TO JE  DUVANJE  UZ VETAR… DEMOKRATSKA PARTIJA SRBIJA OMOGUCAVA SVIM POJEDINCIMA I GRUPAMA DA SE  UKLJUCE U LEGALNU BORBU PROTIV OKUPATORA I DOMACIH IZRODA KOJE MOZEMO SAMO OVIM PUTEM  POBEDITI , SVE SRPSKE DRZAVE UJEDINITI I SVET SPASITI … SVI ONI KOJI ZELE DA SE UCLANE U DEMOKRATSKU PARTIJU SRBIJA – DOBRO SU OSLI – 

Za sve informacije pisite na adresu:
 
                        
 

 

DEMOKRATSKA PARTIJA SRBIJA

 

DEMOCRATIC PARTY OF SERBIA

 

                        

 

                

 

—————————————————–
—————————————
—————–

 

 
OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU = NEKOM PETRU MILATOVICU – OSTROSKOVICU 

=================================================================

=========================

===

 BIBLIJA COVJEKA BEZ VJERE BY SLOBODAN
PIVLJANIN & IRIS DE VRIES

 

BOJ
NA KOSOVU


https://sites.google.com/site/srbskaarmija/Home/boj-na-kosovu-by-slobodan-pivljanin-iris-de-vries

 

TITOV OBAVESTAJAC BY SLOBODAN PIVLJANIN 

  http://sites.google.com/site/latelierdelaliberte/Home/geheim-agent-van-tito-by-slobodan-pivljanin

 

   

======================
===========
===

 

SRBSKA ARMIJA NE ODGOVARAJU ZA SADRZAJ OBJAVLJENIH CLANAKA I KOMENTARA. MISLJENJA IZNESENA U CLANCIMA ILI KOMENTARIMA SU PRIVATNO MISLJENJE AUTORA CLANKA ILI KOMENTARA I MOZDA NE PRESTAVLJAJU STAVOVE REDAKCIJE SRBSKE ARMIJE..
 

SVI VASI KOMENTARI BICE OBJAVLJENI – SPBSKA ARMIJA NE PRIPADAJU BILO KOJOJ POLITICKOJ STRANCI – MI SE U SVEMU RAZLIKUJEMO OD PODREPASA, KOJI SU U SLUZBI ILI  ISTOCNE ILI ZAPADNE PETE KOLONE… I KOJI MORAJU PRETHODNO TRAZITI ODOBRENJE MOGU LI OBJAVITI VASE KOMENTARE…

SRDACNO

GLAVNI UREDNIK SRBSKE ARMIJE

DR. SLOBODAN PIVLJANIN

 

card1

POSALJITE VAS KOMENTAR

srpska-armija@hotmail.com

 

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

One Response to Zivan Tubic = KO JE KO BIJO U SRBSKOJ ARMIJI

  1. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Хвала Ти брате Слободане на информацијама !!!‏Van: Dusan M Stojanovic (dusanmstojanovic@googlemail.com) Verzonden: woensdag 28 januari 2009 12:58:49 Aan: SRPSKA ARMIJA (the.serbianarmy@hotmail.com) Помаже Бог Брате Слободане,ево ме опетна мрежи и са великим одушевљењем сам прочитао твоје, а и од Драгољуба и Живана дописе.Све што су рекли тоје била жива истина. Тако је било иако нисам био на сликама али у позадини са њима радио.На слици су и остали четници као Бранко, Раде, Мића сви из источне Херцеговине и та слика је још са дочека нове србске године 1989 код брата Ранка. Око 6 сати ујутро смо отишли код мене у стан и до подне још славили. Живео нам многаја љета брате Слободане и нека те свевишњи Господ Бог са анђелима чува, пази и вечни живот подари.Моментално сада пада снег у Минхену и видећу уколико могу да се опет видим са братом Драгољубом.С братским поздравомРаб ХристовДушан М. Стојановић

Leave a Reply

