JA SAM HAJDUK STO GONIM HAJDUKE = SLOBODAN SLOBODAN

    y1pn31KDOoQTghGiV8CdkN-eSP5Y2ARZxHBYr_wncWikID5V_q9rXfnjV2VL7DM_sZHYCK-HKF8_mE  
  
SRBSKA ARMIJA

SRBSKA ARMIJA JE SRBSKI NAROD!

SRBSKI NAROD JE SRBSKA ARMIJA!

              http://www.crazyprofile.com/scroller/scroller-sign.swf
Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!

KOSOVO JE SRCE SRBIJE

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK

SLOBODAN PIVLJANIN

DIREKTOR & IZDAVAC

IRIS DE VRIES

4 JANUARI 194210 JANUARI 2006

 

 

 
JA SAM HAJDUK STO GONIM HAJDUKE
 
SLOBODAN SLOBODAN
 
 
DRAGI PRIJATELJI…
MNOGI OD VAS MENI PISETE.. PA BIJO SI MLAD PA SI BIJO ZAVEDEN …I SVE U TOM DUHU..
NERAZUMEM LJUDE KOJI TAKO REDONUJU…
JA NEMAM CEGA DA SE STIDIM NI CIME DA SE PONOSIM… BILO JE KAKO JE BILO I TACKA…
OVO PISMO DOLE JE MOJ ODGOVOR JEDNOM MOM NOVOM KOMPJUTERSKOM PRIJATELJU ALI I SVIMA VAMA KOJI STE MI U TOM DUHU PISALI…
MOJ ODGOVOR  NIJE I NEBI SMEO DA BUDE TAJNA..
STOGA PROSLEDJUJEM ISTI PO DRUGI PUT ISTOM COVEKU KOME JE NAMENJENO I SVIM ONIM POD BCC KOJE SMATRAM MOJIM PRIJATELJIMA = STITECI NARAVNO IDENTITET ONOG KOM JE NAMENJENO..
ISTO PISMO CU OBJAVITI U SERBSKIM INTERNET NOVINAMA I SRBSKOJ ARMIJI …
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN 
 
 
NA BRZINU,
 
DRAGI …,
DA LI ZELITE DA SE OVA OBA TEKSTA =CESTITKA I CLANAK

…… 

OBJAVE..

 

MNOGO SAM ZAZET= STOGA VAM NISAM U STANJU NA VASE PISMO OPSIRNO DA ODGOVORIM.. TO CU UCINITI KASNJE.. JEDINO HOCU DA  VAM KAZEM MOJ RAD U TAJNOJ SLZBI SDB BIJO JE DOBROVOLJAN.. SAM SAM SE PRIJAVIJO (JER  SLUZBA U KOJOJ SAM DO TADA RADIJO  BAVILA SE ISKLJUCIVO OTKRIVANJEM I HVATANJEM SPIJUNA U JUGOSLAVIJI) ONOG MOMENTA KAD SU POCELE BOMBE DA EKSPLODIRAJU PO BEOGRADU.. U JEDNOM BIJOSKOPU 20 OKTOMBAR U BALKANSKOJ ULICI BOMBA JE RAZNELA MNOGE LJUDE.. SDB JE ZNAO DA SE TAJ ZLOCIN U TOM BIJOSKOPU PRIPREMA (MI SMO IM TO NA VREME DOSTAVILI)  I PORED TOGA SDB JE DOPUSTIJO DA SE TO DESI = JEDAN MOJ KOLEGA IZ SAVEZNE KONTRA OBAVESTAJNE SLUZBE "MAKEDONAC" BIJO JE TU UBACEN JOS MESEC DANA PRE TOG GROZNOG TERORISTICKOG NAPADA DA TO SPRECI=  ALI IZGLEDA DA JE I ON DUPLO RADIJO = U TOM BIJOSKOPU JEDNA MLADA DEVOJKA OD 18 GODINA OSTALA JE BEZ OBE NOGE..TO ME JE STRAHOVITO UZDRMALO…  NA CENTRALNOJ ZELEZNICKOJ STANICI = POGINULO JE  PEDESETAK NEVINIH PUTNIKA A STOTINU TESKO RANJENO… U CENTRALNOJ STANICI SUPA 29 NOVEMBAR =EKSPLODIRALA JE OPET JEDNA BOMBA= NEKOLIKO MILICIJONERA IZGUBILO JE ZIVOT (OVO JE BILO ZABRANJENO DA SE OBJAVI U STAMPI) NEKOLIKO TERETNIH VOZOVA NA ZELEZNICKOJ PRUZI MALOG KOLOSEKA BEOGRAD SARAJEVO U BLIZINI "TITOVIH UZICA" DIGNUTO JE U ZRAK – U SKLADISTU GDE SU SE CUVALE RAKETE U VOJNOJ BAZI  U SLAVONSKOJ POZEGI POKLANA JE CELA STRAZA= DESETAK DESETARA IZMASAKRIRANO JE…  (SVE JE TO OPET BILO ZABRANJENO DA SE OBJAVI U STAMPI) ALI ONE BOMBE KOJE SU RAZNELE NEVINE LJUDE U BIJOSKOPU I NA ZELEZNICKOJ STANICI U BEOGRADU  BIJO JE JEDINI RAZLO DA SAM JA ODLUCIJO DA POTRAZIM BANDU I DA IH KAZNIM..(JER  U SLUZBI U KOJOJ SAM VEC RADIJO NIJE BILO DOZVOLJENO DA SE IDE  INOSTRANSTVO)  NIMALO SE ZBOG TOGA NEKAJEM I TO BIH UVEK UCINIJO BEZ RAZLIKE KOJI REZIM U  JUGOSLAVIJI DA JE NA VLASTI… STOGA..

JA SAM RADIJO U TAJNIM SLUZBAMA JUGOSLAVIJE KAO PATRIJOTA… BESPLATNO….

ONOG MOMENTA KAD SAM OTKRIJO DA MNOGE TERORISTICKE AKCIJE I MNOGA UBISTVA VRSE PRIPANICI SDB ONDA SAM POKRENUO ISTRAGU…PRIVOLIJO SAM MNOGE LJUDE DA SVEDOCE… ALI SVE JE PROPALO….

ONDA SAM

AVGUSTA MESECA 1973 GODINE CEO DOKAZNI MATERIJAL HTEO DA OBJAVIM U NOVINAMA GDE SAM TAKODJE MOJ ROMAN "PODZEMLJE GRADA BEOGRADA" DAO RUKOVODIOCIMA SUPA I SDB NA UVIDJAJ … CEO REZIM SE OKRENU PROTIV MENE= OTVORENO MI JE PRECENO= CAK I JEDAN MOJ DOBAR PRIJATELJ IZ OPSTIH POSLOVA (NECU IME DA MU NAPOMOMENEM) KAD SAM BIJO U POSETI  U CENTRALI  INOSTRANIH POSLOVA KOD MILOSA VLAHOVICA (VELJKOV BRAT) REKAO MI JE DA MINISTAR UNUTRASNJIH POSLOVA GENERAL FRANJO HERLJEVIC TRAZI MOJU GLAVU JER ZABADAM NOS TAMO GDE MI SE NETICE… TO SE UBRZO OBISTINILO….SEPTEMBRA MESECA 1973 GODINE SDB ME JE MASAKRIRALA NA BEOGRADSKOJ SKADARLIJI (IZMEDJU OSTALIH TAKODJE I PREDNJI PAPCI MARKA NICEVICA SU TU BILI UPLETENI) A NEKOLIKO MESECI KASNIJE SDB JE OTVRILA MITRALJESKU PALJBU NA MENE U AMSTEDAMU ZATO STO SAM ODBIJO DA LIKVIDIRAM GENERALNOG SEKREARA LENJINSTICKO MARKSISTICKE KOMNISTICKE PARTIJE JUGOSLAVIJE VLADIMIRA DAPCEVCA .. PRI TOM POKUSAJU ATENATA NA MENE  NEKOLIKO SDB AGENATA JE U SAMOODBRANI UBIJENO…

TAKO DA I VAMA I SVIMA DRUGIM BUDE JASNO JA NISAM ZATO STO SAM BIJO MLAD ZAVDEN= NAPROTIV JA SAM KAO STO SAM NAPOMENUO DOBROVOLJNO SVE RADIJO… I OPET BIH ISTE POSLOVE RAJO DA SAM MLADJI…NIKAD SE NISAM BAVIJO CINKARENJEM I OGOVARANJEM VEC ISKLJUCIVO ONIM STO SAM GORE NAVEO.. IZ DNA DUSE MRZIJO SAM SVE ONE KOJI CINKARE ZA BILO  KOJU OBAVESTAJNU SLUZBU ILI POLICIJU… UKRATKO= JA SAM HAJDUK STO GONIM HAJDUKE…

POZDRAV

SLOBODAN SLOBODAN

 

To: @…..
Subject: RE: ……
Date: Mon, 5 Jan 2009 14:44:52 +0100

DRAGI….,
U REDU…
STO SE TICE SAMACKOG HOTELA (ONOG ODMA U BLIZINI FONTANE) POZNATO MI JE SVE.. NAIME PRE NEGO SE HOTEL STAVIO U RAD TU SMO 1965 GODINE POSTAVILI U SVAKOJ SOBI PRISLUSNE UREDJAJE.. TAKO DA I TO ZNATE…
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN

 

: …..‏

Van:

Deze persoon is online SRPSKA ARMIJA (the.serbianarmy@hotmail.com)

Verzonden:

maandag 5 januari 2009 17:29:41

Aan:

…….@…….
NA BRZINU…
 
DRAGI ……,
BOKSERA TRIFUNOVICA SAM DOBRO POZNAVAO JOS OD 1965 GODINE PA SVE DO MOG PADA OVDE U HOLANDIJI 1973 GODINE..
BOKSER TRIFUNOVIC JE RADIJO ZAJEDNO SAMNOM U SPECIJALNOJ SLUZBI  = MILICIJONERSKA UNIFORMA BILA MU JE SAMO DEK MANTIL..
NE SAMO NA NOVOM BEOGRADU VEC I U CELOM BEOGRADU SVI KONOBARI.. PORTIRI I OSTALI PERSONAL PRIPADALI SU TAJNOJ SLUZBI …
GLAVNI SEF SVIMA NJIMA BIJO JE MOJ KOLEGA GENERAL RAZNJAOVIC (ARKANOV BABO)…IMALI SMO KANCELARIJE TU U BLIZINI FONTANE…
JA SAM KAO DEKMANTIL IMAO ELEKTRO SERVIS U ULICI NARODNIH HEROJA (GDE JE BILA SMESTENA I TAJNA FOTO LABORATORIJA)…
SEKRETERICA NAM JE BILA ZDENKA (UDATA ZA JEDNOG MUSLIMANA KOJI JE RADIJO U INOSTRANIM POSLOVIMA= INACE CERKA JEDNOG VLADIKE)..GENERAL RAZNJAOVIC JE TAKODJE BIJO MUSLIMAN = ONDA ZNATE KOLIKO MU JE SIN ZELJKO (ARKAN) KOJI JE JEDNO VREME RDIJO ZA MENE BIJO SRBIN…
SVI RADNICI KOJE STE VI TAMO VIDJALI BILI SU PENZIJONISANI VISI OFICIRI JNA..
NIJE SAMO U JUGOSLAVIJI TAJNA SLUZBA NADGLEDALA SVAKOG = TO JE I TU GDE SE SAD NALAZITE…
SVAKO SE KONTROLISE A NAJVISE ONI KOJI RADE ZA TAJNU SLUBU.. TAKO JE TO BILO OD VAJKADA.. TAKO JE TO I SAD.. I TAKO CE TO UVEK BITI…
U SAMACKOM HOTELU (NECU DA VAM POMINJEM IMENA) STANOVALI SU I CLANOVI SPECIJALNOG TIMA ZA LIKVIDACIJE…ALI I SUDIJE I OSTALI NEOZENJENI LJUDI… VEROVATNO DA STE SVE TE LJUDE DOBRO POZNAVALI A NISTE NI SANJALI KO SU…
VI SE SECATE VALJDA DA JE NA POTKROVLJU HOTELA BIJO SMESTEN I JEDAN RESTORAN…I TU SU SVE BILI POSTAVLJENI LJUDI IZ TAJNE SLUZBE …KAO U FONTANI I U SVIM HOTELIMA I RESTORANIMA NOVOG I STAROG BEOGADA…
TAKODJE SU SVUDA BILI POSTAVLJENI PRISLUSNI UREDJAJI KOJE JE KONTRA OBAVESTAJNA SLUZBA KONTROLISALA.. CAK I  U SVIM SOBAMA STUDENTSKOG GRADA…
U DOMU RATNIH IVALIDA U BEOGRADU PREKO PUTA ZELJEZNICKE STANICE TAKODJE SU BLI POSAVLJENI PRISLUSNI UREDJAJI… NA POTKROVLJU ISOG DOMA NACINJENO JE DESETAK ATELJEA ZA VRHUNSKE BEOGRADSKE UMENIKE.. I ONI SU SVI BILI POD PRISMOTROM…
 
TO JE ONO STO JA NAZIVAM CORAVIM POSLOVIMA…I TO JE BIJO RAZLOG DA SAM MALO KOM VEROVAO JER SAM ZNAO DA SVE STO KAZES BICE SNIMLJENO…
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN
 
P.S.
U PRETHODNOM PISMU SPOMENUSTE ONAJ INCIDENT U VOJSCI..
JE LI TO BILO POCETKOM 1971 GODINE.. JER U TO VREME UPALA JE BILA JEDNA VRLO ORGANIZOVANA USTASKA TERORISTICKA BANDA KOJA JE ZA JENU NEDELJU DANA UBILA VISE OD 100 PRIPANIKA DRZAVNE BEZBEDNOSTI… KONTRAOBAVESTAJNA SLUZBA JE NA VREME SPRECILA JOS GORE.. NAIME TA BANDA JE IMALA NEKOLIKO DESETINA KG CINEKALIJUMA I ARSENIKA GDE SU NAMERAVALI DA TO UBACE U GLAVNI BAZEN ZA VODU U BEOGRADU GDE BI ONDA POTROVALI STOTINAMA HILJADA BEOGRAJANA… SVE OVO FINANCIRALE SU STRANE OBAVESTAJNE SLUZBE IZ AUSTRALIJE , USA ALI I DRZAVE U KOJOJ SAD ZIVITE… TO JE BILO ONO HRVATSKO PROLECE…
SVE OVE OPERACJE BILE SU NA VREME JAVLJENE OD SRANE NASIH DUPLIH AGENATA… ALI NISU SPRECENE… JEDNOSAVNO U SAMOM VRHU BILI SU NELJUDI KOJI SU ZA NOVAC PRODALI SVE… SRECOM TA BANDA JE POTPUNO ELIMINSANA ALI KOSTALA JE MONGO LJUDSKIH ZIVOTA…
IMALI STE ZNACI SRECU DA NISTE NAISLI NA TU BANDU KAD STE BILI VOJNIK… NJIHOVA MUNICIJA BILA JE ZATROVANA ARSENIKOM TAKO DA METAK GDE GOD DA BI VAS POGODIJO PROUZROKOVAO BI ODMAH SMRT…
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN
 
P.S.S.
SVE MOJE ODGOVORE MOZETE PROSLEDITI GDE GOD HOCETE.. NARAVNO DA VASA PISMA OSTAJU POVERLJIVA..
POZDRAV
SLOODAN SLOBODAN
 
 
 
Van:

Deze persoon is online SRPSKA ARMIJA (the.serbianarmy@hotmail.com)

Verzonden:

dinsdag 6 januari 2009 12:07:12

Aan:

…….@……
DRAGI …………,
OVO STO JA PISEM NEBI I NESMIJE BITI POVERLJIVO… NARAVNO DA CU VASA PISMA UVEK TRETIRATI ONAKO KAKO VI ZELITE…
HRVAT O KOME JE REC (ZABORAVIJO SAM MU IME ALI CINI MI SE DA SE ZVAO STANIC ALI MOZDA GRESIM JER TOLIKO GODINA JE OD TADA PROSLO A MOZE BITI DA SE ZVAO HRKAC ILI HRKAS = JER KOLIKO SE SECAM STANIC JE UBIJO LUBURICA U SPANIJI I KASNIJE RADIJO U REPUBLICKOJ SDB (LICNO SAM GA POZNAVAO) = MOZDA SAM TVA DVA IMENA POBRKAO DOK JE USTASA JELIC POSTAVIJO PRVU BOMBU U GARDAROBI NA CENTRALNOJ ZELEZNICKOJ STANICI U BEOGRADU = JELIC JE OSUDJEN NA SMRT.. ZLOCINCI KOJI SU POSTAVILI DRUGU BOMBU OPET U GARDAROBI NA CENTRALNOJ ZELEZNICKOJ STANICI I KOJA JE UBILA VISE OD PEDESET LJUDI NIKAD NISU IDENTIFIKOVANI JEDINO POSIGURNO SE USTANOVILO DA STVARI KOJE SU SE NALAZILE U KOFERU U KOM JE BOMBA EKSPLODIRALA POTICU IZ HOLANDIJE =OVAJ TERORISTICKI ZLOCIN BIJO JE ZABRANJEN DA SE OBJAVI U STAMPI KAO I MNOGI DRUGI )) BIJO JE PRIPADNIK SDB = ON JE TEK UHAPSEN NAKON DA SMO MI IZ SAVEZNE KOS PROTESTOVALI = DA SE COVEK KOJI JE POSTAVIJO BOMBU U BIJOSKOPU 20 OTOBAR U BALKANSKOJ ULICI (JA SAM BIJO ZABORAVIJO KAKO SE TAJ BIJOSKOP ZVAO IAKO SAM DESETAK PUTA  U TO VREME POSECIVAO TAJ BIJOSKOP)  NALAZI U JUGOSLAVIJI.. DA SE OZENIJO I DA SE KRECE PO HRVATSKOJ KAO DA JE NACINIJO HEROJSKO DELO UMESTO GROZNOG ZLOCINA…
DOTICNI JE TEK ONDA LISEN SLOBODE = PRIZNAO JE DA JE CLAN SDB I DA JE  BOMBU POSTAVIJO U BIJOSKOPU  I IZJAVIJO DA JE NA VREME OBAVESTIJO SVOJE PREDPOSTAVLJENE DA USTASKA ORGANIZACIJA GDE JE BIJO UBACEN DA IH SPIJUNRA PLANIRA DA SE IZVEDE TAJ ZLOCIN= ON SE BRANIJO CINJENICOM DA JE BIJO PRIMORAN DA TO UCINI JER JE CELO VREME SANJIM BIJO SEF USTASKE ORGANIZACIJE KOJI JE DRZAO OTKOCEN PISTOLJ U DZEPU GDE GA JE  NAKON ZLOCINA POD PRETNJOM DA CE GA UBITI AKO IKOM ODA DA SU NJIH DVA TAJ ZLOCIN IZVRSILI ODVEO NA BEZANISKU KOSU I TEK MU ONDA CESTITAO ZA "HEROJSKO DELO" I DAO MU KOLIKO SE SECAM 15 HILJADA SVAPSKIH MARAKA…= DOTICNI JE OSUDJEN NA 15 GODINA ZATVORA… NJEGOV NAREDBOVAC ODNOSNO SAUCESNIK I SVI SEFOVI TE BANDE (RUKAVINA I KOMPANIJA) KASNIJE SU LIKVIDIRANI U  SVAPSKOJ…
NAS "MAKEDONAC" KOJI JE BIJO UBACEN U TAJ BIJSKOP KAO KONTROLOR KARATA IZJAVIJO JE DA JE TE NOCI TOBOZE BIJO BOLESAN  ZATO NIJE BIJO NA DUZNOST… GLUPOST.. ON JE BIJO TE NOCI TU.. TO SAM JA STO POSTO DOKAZAO… ALI SA NAJVECEG VRHA JE TO BILO STAVLJENO U ARHIVU "DRZAVNA TAJNA" I MENI ZABRANJENO DA SE VISE NE SASTAJEM SA "MAKEDONCEM" IAKO SMO PRE TOGA JOS 1965 GODINE NEKOLIKO PUTA BILI NA SPECJALNIM ZADATCIMA  I NA RAVNOJ GORI… I U TOPOLI…
BANDA JE UNELA TASNJU SA BOMBOM … GLEDALI SU SKORO POLA SATA FILM… ONDA AKTIVIRALI SAT … STAVILI TASNJU ISPOD STOLICE… I NAPUSTILI BIJOSKOP BEZ PROBLEMA…  
NARAVNO DA JE SVE TO TADA ZATASKANO… ALI SAD TO NEBI SMELO DA SE DESI…
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN
 
P.S.
NAKON DA SAM JA OVDE PAO NA ROBIJU I O TOM ZLOCINU OBAVESIJO SAM U DETALJE PISMENO HOLANDSKU DRZAVU… I ONI SU TAJ SLUCAJ NAMERNO PRECUTALI…I UPOZORILI ME DA JE ZBOG MOJE BEZBEDNOSTI TOBOZE BOLJE DA SE TO NIKAD NEDOZNA…RAZUMLJIVO JER COVEK KOJI JE VODIJO ISTRAGU O MENI BIJO JE HOLANDJANIN KOJI JE DOKTORIRAO U ZAGREBU….BIJO JE DESNA RUKA NAJVECEG SEFA SVUH OBAVESTAJNIH I KONTRAOBAVESTAJNIH SLUZBI HOLANDIJE TAKODJE JEDAN OD VRHUNSKIH HOLANDSKIH PROFESORA… I NJEGA SAM LICNO POZNAVAO…
POZDRAV
SLOBODAN SLOBODAN 

 
 

SRBSKA ARMIJA BR.8 STRANA 120B

SRBSKE DEMONSTRACIJE U NJUJORKU =

VRHOVNI KOMANDANT SRBSKE POLICIJE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU VUKIC SLAVKO

NOSI SRBSKU ZASAVU SA KRSTOM I CETIRI SLOVA SSSS …

 

  SRBSKA ARMIJA BR.12 – 21 DECEMBAR 1993 GODINE

 

SRBSKA ARMIJA BR. 12 

VRHOVNI KOMANDANT SRBSKE ARMIJE ZA KOSOVO I METOHIJU MILE VUKOTIC

 

                                        

JANKO VUKOTIC

 

 

 

                                        

 

MOJKOVACKA BITKA PRVI DEO

 
 

                                        

                                          

  SRBSKA ARMIJA

                                        

  MINISTAR ODBRANE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU AMRISKI GENERAL BESMRTNI NIKOLA KAVAJA

                                        

=======================

==================

===

 

DE BOULEVARD VAN GEMISTE KANSEN (2) GENERAL CRVENE ARMIJE 1946 GODINE = GAVRILI PETROV MITRIC HET GROTE KARATE BOEK VAN KARATE BOB LIBERTY OF THE PRESS = ISBN 978-74724-07-4

 

KLACHT DVD

KLAHT - DVD FILM - OF THE IRIS DE VRIES

piva

stah od ravnogorstva - korice 

 GEHEIM-AGENT VAN TITO

TITOV OBAVESTAJAC BY SLOBODAN PIVLJANIN 

  http://sites.google.com/site/latelierdelaliberte/Home/geheim-agent-van-tito-by-slobodan-pivljanin

 

 

 TITOV OBAVESTAJAC BY SLOBODAN PIVLJANIN 

http://sites.google.com/site/srbskaarmija/Home/dr-slobodan-radojev-mitric-ispovest-jednog-razocaranog-udbasa-feljton-u-danas-od-14-aprila-2004-godine-do-10-maja-2004-godine-plagijat-zorana-jovanovica-desimira-tosica 

  TITO'S MOORDMASCHINE

 TITOVA MASINA ZA UBIJANJE BY SLOBODAN PIVLJANIN

 http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!9497.entry

 

 NEDERLAND'S MAFFIA

 

OPERACIJA BLIZANCI

 OPERATION TWINS I

http://www.willehalm.nl

 OPERATION TWINS II

  www.willehalm.nl

 

CONFESSIONS OF A DISGRUNTLAD SPY

  www.willehalm.nl

 

HUND=goudentip

 http://www.willehalm.nl/degoudentip.htm

 http://www.boekenroute.nl/gasten/gtn1Boek.aspx?BoekID=14919

-----------------------------------------------------
—————————————
—————–
 

SRBSKA ARMIJA NE
ODGOVARAJU ZA SADRZAJ OBJAVLJENIH CLANAKA I KOMENTARA. MISLJENJA IZNESENA U
CLANCIMA ILI KOMENTARIMA SU PRIVATNO MISLJENJE AUTORA CLANKA ILI KOMENTARA I
MOZDA NE PRESTAVLJAJU STAVOVE REDAKCIJE SRBSKE
ARMIJE..

 

SVI VASI KOMENTARI BICE OBJAVLJENI –
SPBSKA ARMIJA NE PRIPADAJU BILO KOJOJ POLITICKOJ STRANCI – MI SE U SVEMU
RAZLIKUJEMO OD PODREPASA, KOJI SU U SLUZBI ILI  ISTOCNE ILI ZAPADNE PETE
KOLONE… I KOJI MORAJU PRETHODNO TRAZITI ODOBRENJE MOGU LI OBJAVITI VASE
KOMENTARE…

SRDACNO

GLAVNI UREDNIK SRBSKE ARMIJE

DR. SLOBODAN PIVLJANIN

 

card1

POSALJITE VAS KOMENTAR

srpska-armija@hotmail.com

This entry was posted in SVIREPA POLITICKA UBISTVA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

