НАРКО МАФИЈА И ШПИЈУНИ УБАЧЕНИ У РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ ОТРОВАЛИ НИКОЛУ КАВАЈУ

 

 

НАРКО МАФИЈА И ШПИЈУНИ УБАЧЕНИ У РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ ОТРОВАЛИ НИКОЛУ КАВАЈУ

 

 

 

Da li je Nikola Kavaja ubijen ili se ovde zbilja radi o srcanoj kapi ??? – 10 NOVEMBAR 2008

 http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!482.entry

 

 Did Nikola Kavaja really die of a heart attack or was he murdered?

 http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!481.entry

 

 Is Nikola Kavaja werkelijk aan een hart infarct gestorven of is hier sprake van een moord?

http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!479.entry

 

http://NikolaKavajaKomandos.hi5.com

 

 

Je hebt een bericht van РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije op Facebook…‏

Van:

Facebook (notification+kr4mqek4sraa@facebookmail.com)

Verzonden:

woensdag 24 februari 2010 22:46:45

Aan:

Slobodan Pivljanin (novine@live.nl)

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ heeft je een bericht gestuurd.
 
Re: ПОВЕРЉИВО


 
"ja sam stanislav jacanovic.predsednik ravnogorskog pokreta u rumi i za srbsku vojvodinu.ja sam onaj na slici prvi levo pored vojvode draska sto nosi sanduk sa telom nikole kavaje."
 
Klik op onderstaande link om op dit bericht te reageren:
http://www.facebook.com/n/?inbox%2Freadmessage.php&t=1197259460942&mid=1ef9b72G5af31284c68aG6c4b95G0

 

 

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije heeft gereageerd op je foto…‏

Van:

Facebook (notification+zlfcr6pe@facebookmail.com)

Verzonden:

dinsdag 23 februari 2010 21:04:13

Aan:

Slobodan Pivljanin (slobodan-radojev-mitric@hotmail.com)

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije heeft gereageerd op je foto:
 
"NIKOLA JE UMRO OD SRCA!NIJE UBIJEN.TU NOC SEDEO JE SA NASIM BRATOM VOJVODOM DRASKOM I VOJVODOM CEKOM I JOS NEKOM BRACOM.POZLILO MU JE I KAD SU MU ONI REKLI DA GA ODVEDU U HITNU,NIKOLA JE IZVADIO PISTOLJ I REKAO NECU DA IDEM!AKO MI JE SUDJENO DA UMREM UMRECU OVDE A NE U BOLNICI!REKAO IM JE DA IDU SVI KUCI DA CE DA SE ODMORI!ONI SU OTISLI I ON JE LEGAO I TU GA JE SRCE JUNACKO IZDALO!"

 

Slobodan Pivljanin

АКО ЈЕ БИЛА У ПИТАЊУ СРЧАНА КАП ОНДА БИ МОЈ ПОБРАТИМ ОДМАХ ПРЕМИНУО… ВИДЈЕЋЕМО КАКО ЈЕ ТО БИЛО.. ИМА ВРЕМЕНА ЗА МЕГДАНА..
ПОЗДРАВ
СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

 

 

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije heeft gereageerd op je foto…‏

Van:

Facebook (notification+zlfcr6pe@facebookmail.com)

Verzonden:

woensdag 24 februari 2010 17:38:17

Aan:

Slobodan Pivljanin (slobodan-radojev-mitric@hotmail.com)

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije heeft gereageerd op je foto:
 
"LEKARI SU REKLI DA MU SE JEDAN KRVNI SUD ZAPUSIO I DA JE TO PROUZROKOVALO SMRT.DA JE SAMO HTEO DA ODE DO BOLNICE TO SE PROCISTI ZA NEKOLIKO MINUTA I BRAT NIKOLA BI I DANAS BIO SA NAMA.ALI ON NIJE HTEO.VEROVATNO MU JE DOSTA BILO MUCENICKOG ZIVOTA!UMRO JE U SNU.NAMA JE PRIPALA TA CAST DA SMO MI NOSILI NJEGOV KOVCEG DO VECNE MU KUCE.TO MU JE I BILA ZELJA.KADA JE UMRO BRAT BLAZO BOZIC I KADA SMO NJEGA NOSILI NIKOLA NAM JE REKAO JOS TAD,SOKOLOVI MOJI I MENE CE TE ISTO OVAKO DA ISPRATITE!TO NAM JE BILA I NAREDBA I MOLBA I DUZNOST A POVRH SVEGA VELIKA CAST!"

 

 

ДРАГИ СТАНИСЛАВЕ ХВАЛА НА НОВИМ ФАЈТАМА КОЈЕ ДОСАДА НИЈЕСУ БИЛЕ ПОЗНАТЕ..  ЉЕКАРИ СУ МОГЛИ ДА ДАДНУ ДИЈАГНОЗУ КАКО ОНИ ХОЋЕ ИЛИ КАКО ИМ СЕ ТО ДИКТИРА.

СЛУЧАЈНО СЕ РАЗУМИЈЕМ МАЛО У МЕДИЦИНУ ЈЕР САМ ТУ РАБОТУ НЕКОЛИКО ГОДИНА СТУДИРАО ДАВНЕ 1971 ГОДИНЕ КАД САМ БИЈО ЖЕЉЕН СА ЈЕДНОМ ДОКТОРИЦОМ . АЛИ ДОБРО СЕ РАЗУМИЈЕМ У СУТСКУ МЕДИЦИНУ А ЈОШ ВИШЕ У ЖБИРСКЕ ПРЉАВЕ ПОСЛОВЕ ГДЕ ПОСТОЈИ МНОГО МЕТОДА ДА СЕ НЕКО УБИЈЕ А ДА ТО ИЗГЛЕДА СРЧАНИ УДАР..

ПОЗДРАВ

СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

 


 

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije 24 februari om 23:52 Rapporteren

SVAKO IMA PRAVO NA SVOJE MISLJENJE BRATE.TAKO I TI.JA SAM 1975.GOD.

 

ПРИМИЈЕТИЈО САМ ДА СЕ НА ТОМ ФБ НАЛАЗИ СВЕ ЛАТИНИЦОМ – ЧУДНО ЗА СРПСКИ ОСЛОБОДИЛАЧКИ ПОКРЕТ – ПА САМ ПРЕКУЦАО  ЈЕДАН МАЛИ ТЕКСТ  ЋЕРИЛИЦОМ И ПРОСЛИЈЕДИЈО  САМОЗВАНОМ ПРЕСЕДНИКУ РАВНОГОРСКОГ ПОКРЕТА ЗА СЕНТУ И ЦЕЛУ ВОЈВОДИНУ …

ЕВО ТОГ ЕМЈЛА

 

Slobodan Pivljanin 25 februari om 0:00

ПОМАЖЕ БОГ СЕСТРЕ И БРАЋО. РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ ЈЕ ПОНОВО ОСНОВАН 1990 ГОД. НА МЕСТУ РАВНА ГОРА ГДЕ ЈЕ И НАШ СЛАВНИ ЂЕНЕРАЛ ДРАЖА МИХАИЛОВИЋ ПОБО СРПСКУ ЗАСТАВУ 8.МАЈА 1941.И ПОДИГАО УСТАНАК.МИ СМО ТО ПОНОВИЛИ ПОСЛЕ 49.ГОД.

ХВАЛА,
КОПИРАЈ И ПРЕНЕСИ ОВАЈ ТЕКСТ ГОРЕ НА ТВОЈ ФБ ЋЕРИЛИЦОМ
ПОЗДРАВ
СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije 25 februari om 0:09 Rapporteren

NEMAM CIRILICU NA RACUNARU..MORAM JE UBACITI.

 

 

ОНДА САМ НА ТАЈ ФБ  РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ СТАВИЈО ОВАЈ ФИЛМ

http://www.youtube.com/watch?v=Od1VZtzmSUU&feature=player_embedded

И ЛИНК  КАВАЈИНОГ САЈТА  http://NikolaKavajaKomandos.hi5.com

  КОЈИ ЈЕ ОТВОРЕН ПРЕ НЕКОЛИКО ГОДИНА ГДЕ ЈЕ НИКОЛА КАВАЈА ИМАО  НЕКОЛИКО ПРИЈАТЕЉА И ДОПИСИВАО СЕ ПРЕКО ЕМАЈЛ АДРЕСЕ  СА СА ЊИМА  nikola.kavaja@yahoo.com   

ДАЉЕ САМ ПОСТАВИЈО  СЛИКУ СРБСКЕ АРМИЈЕ БРОЈ 8  НА КОЈОЈ ЈЕ РАВНОГОРАЦ И ПРЕМИЈЕР СЛОБОДНЕ ДРЖАВЕ СРБИЈЕ ВЛАДЕ У ЕГЗИЛУ ИНЖИЊЕР ИВАН НИКЛАНОВИЋ  СА ЛИНКОМ  ГДЕ ЈЕ МОГАО СВАКО КО ЖЕЛИ ДА ВИДИ САДРЖИНУ

 

https://acrobat.com/#d=HofSBZhwQAeE0684MOPJOg

ХТЕО САМ ДА СТАВИМ СРПСКУ АРМИЈУ БР.6 ГДЕ ЈЕ НА СЛИЦИ НИКОЛА КАВАЈА АЛИ НИЈЕ БИЛО МОГУЋЕ … БИЈО САМ ИСКЉУЧЕН ИЗ ГРУПЕ.. 

 

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije 25 februari om 0:14 Rapporteren

O KAKVOM TI TO POZNANSTVU PRICAS SA NIKOLOM?TI SI TITOV COVEK!

 

ЈА САМ МИСЛИЈО ДА СЕ ОВА БУДАЛА ШАЛИ ПА САМ МУ НАПИСАО ОПЕТ У ШАЛИ ОВАЈ ЕМАЈЛ И  ПРОСЛИЈЕДИЈО ИСТИ ТЕКСТ ДА ПОСТАВИ НА СВОЈ ФБ.

 

 

Slobodan Pivljanin 25 februari om 2:37

ТУ СМО СЕ ОБА КОД ДРУГА ТИТЕ И СПРИЈАТЕЉИЛИ… Е НЕМОЈ ДА ЈЕДЕШ ГОВНА..

А ОВАЈ ТЕКСТ ШТО САМ ТИ ПРЕКУЦАО ЈЕДНОСТАВНО КОПИРАШ МИШЕМ И СТАВИШ НА ТВОЈ САЈТ ДОК НЕСТАВИШ ЋЕРИЛИЦУ…

ПОМАЖЕ БОГ СЕСТРЕ И БРАЋО. РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ ЈЕ ПОНОВО ОСНОВАН 1990 ГОД. НА МЕСТУ РАВНА ГОРА ГДЕ ЈЕ И НАШ СЛАВНИ ЂЕНЕРАЛ ДРАЖА МИХАИЛОВИЋ ПОБО СРПСКУ ЗАСТАВУ 8.МАЈА 1941.И ПОДИГАО УСТАНАК.МИ СМО ТО ПОНОВИЛИ ПОСЛЕ 49.ГОД.

ПОЗДРАВ
СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

 

АЛИ ОД ГОСПОДИНА НИЈЕ БИЛО ВИШЕ ОДГОВОРА.. ОНДА САМ ПРИМИЈЕТИЈО ДА ЈЕ ИЗБАЦИЈО ЈОШ ЈЕДАН МОЈ ФБ СА ТЕ ЊЕГОВЕ ГРУПЕ .. ОТИШАО САМ НА НЕКЕ МОЈЕ ПОСЕБНЕ ФБ И ВИДИЈО ДА ЈЕ ФИЛМ НИКОЛЕ КАВАЈЕ И СРПСКА АРМИЈА БРОЈ 8 СА СЛИКОМ ДРАЖЕ МИХАИЛОВИЋА И ИВАНА НИКЛАНОВИЋА СКИНУТА СА ТОГ ФБ..

НИЈЕСАМ ХТИЈО ДА РЕАГУЈЕМ ЈЕР ОНДА БИ МОГАО И ТЕ МОЈЕ ФБ ДА СКИНЕ А ЗЛУ НЕТРЕБАЛО САД САМ ПРИМОРАН ДА ПОНЕКАД ВИДИМ ШТА ТАЈ НАДРИ РАВНОГОРЦ ЗБИЉА ХОЋЕ.. ЈЕР ВРЛО ЈЕ ЧУДНО ДА ЈЕ ОВАКО РЕАГОВАО.. ВАЉДАСУ МУ НАРЕДИЛИ ДА МОРА ДА ПРЕКИНЕ КОНТАКТ САМНОМ ДА ИМ НЕПОКВАРИМ ПАЗАР… ЈЕР НИ У ЈЕДНОЈ СРПСКОЈ АРМИЈИ КОЈА ЈЕ ИЗЛАЗИЛА ОД 1991 ГОДИНЕ  ГДЕ ЈЕ НИКОЛА КАВАЈА БИЈО ЗАМЈЕНИК ГЛАВНОГ УРЕДНИКА И РЕДОВНО ПИСАО  НИЈЕ БИЛО ТУ РИЈЕЧИ О ТОМ ТОБОЖЕМ ПРЕСДНИКУ ИЗ РУМЕ  И НЕКИМ ВОЈВОДАМА – ГДЕ СУ ИЗГЛЕДА ДРПЦИ УШЛИ У ТАКО ДИВНУ ОРГАНИЗАЦИЈУ  ПА ЖЕЛЕ СРБСТВУ ПОСЛИЈЕ УБИСТВА НИКОЛЕ КАВАЈЕ –  ГДЕ СУ ГА ОТРОВАЛИ – ДА НАМЕТНУ НЕКУ ХЕРОЈСКУ БОРБУ.. 

 

ДАНАС ЈЕ ДОШАО ‘ЛИЈЕП’ ОДГОВОР САМОЗВАНОГ ПРЕСЕДНИКА РПС..

 

РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ СРБИЈЕ Srbije 25 februari om 9:25 Rapporteren

JEBO TE TITO U USTA I TI NJEGA!!!NIKOLA NIJE BIO NIKAD KOD TITA!!A TI SI MU SE UVLACIO U GUZICU I UBIJAO SI SRBE PO NJ!EGOVOM NALOGU!!!

Slobodan Pivljanin 25 februari om 10:29

 

САД СИ ПОКАЗАО ПРАВО ЛИЦЕ СТАНИСЛАВЕ ЈАЧАНОВИЋУ ПРИПАДНИЧЕ ТАЈНЕ СЛУЖБЕ БОРИСА ТАДИЋА…УБИЛИ СТЕ МИ ПОБРАТИМА БАГРО ЈЕДНА ПА ОНДА ИЗМИШЉАТЕ ДА СТЕ НЕКИ ТОБОЖИ РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ И НАМАМЉУЈЕТЕ НАИВНЕ СРБЕ ДА ВАМ СЕ ПРИДРУЖЕ… МОЈ ПОБРАТИМ НИКОЛА КАВАЈА НИКАД НИЈЕ БИЈО ВАШ ПРИЈАТЕЉ …ОБЈАВИЋУ УБРЗО ЊЕГОВА ПОШЉЕДЊА ПИСМА О СВИМА ВАМА ПИСАНА ЊЕГОВОМ РУКОМ .. А ЗА ОВО ШТО ЛАЈЕШ КАД ТАД МОРАЋЕШ ДА МИ ПОДНЕСЕШ РАЧУНЕ..
ПОЗДРАВ
СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

 

ШТА ЈЕ РАЗЛОГ ДАСУ СЕ ОВИ ДРПЦИ НАЈЕДМОМ ПОЧЕЛИ ОВАКО ДА ПОНАШАЈУ..

ЈЕДНОСТАВНО..

УБИЦЕ СУ ИЗЈАВИЛЕ ДА ЈЕ НИКОЛА ЧИМ ЈЕ СЈЕО У СВОЈУ ФОТЕЉУ ИЗДАХНУО…

ТО ЈЕ ОБЈАВЉЕНО У НОВИНАМА…

САД ЈЕ НОВА СЛИКА СТВАРНОГ ДОГАЂАЈА КОЈУ ЈЕ ОДАО САМОЗВАНИ ПРЕСЕДНИК СРП..

ТОБОЖЕ НИКОЛА ИХ ЈЕ ЗАМОЛИЈО ДА ОДУ И ОНДА ЛЕГАО У КРЕВЕТ И КАСНИЈЕ ИСПУСТИЈО ДУШУ У СНУ..

ТИПИЧАН МАФИЈАШКИ СЛУЧАЈ..

ЈЕДАН ОД УБИЦА ЈОШ НОСИ КОВЧЕГ МОГ ПОБТАТИМА НИКОЛЕ КАВАЈЕ..

ДРАГЕ СЕСТРЕ СРПКИЊЕ И БРАЋО СРБИ НЕНАСЕДАЈТЕ ОВАКВИМ ПРЕСЕДНИЦИМА ГРУПЕ (ЧАСТ МНОГИМ РОДОЉУБИМА ИЗ РАВНОГОРСКОГ ПОКРЕТА СРБИЈЕ КОЈИМА СЕ  ЗБИЉА ДИВИМ)

ТРАЖИЋУ ИСТРАГУ ДА СЕ УТВРДИ СТВАРНО КАКО ЈЕ НИКОЛА КАВАЈА НАПУСТИЈО ОВАЈ СВИЈЕТ И ТРАГАЋУ ЗА ОНИМА КОЈИ СУ ТУ ПОМОГЛИ..

А ШТО СЕ ТИЧЕ ДА САМ ЈА ТОБОЖЕ УБИЈАО СРБЕ – НИЈЕ ИСТИНА – АЛИ ДА САМ ХВАТАО  КРИМИНАЛЦЕ И ТЕРОРИСТЕ И ПРЕДАВАО ИХ ПРАВДИ – ТО ЈЕ ИСТИНА

СЛОБОДАН ПИВЉАНИН

    

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

